World of Warcraft Tråden! V.2

Permalänk
Medlem

Bästa UI helt klart är Nolby Pride´s ui, borde finnas på www.nolbypride.se
enligt mig dock.

Synd att WoW ska vara så buggat, och att det inte har ngt reward system för PvP ännu.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av inhe
inte i närheten Cosmos är så rörigt och ganska så överhypat enligt mig, jag kör med gypsymod och den har precis allt man kan önska sig

Någon länk med bild hur den ser ut?

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Med cosmos så ligger min fps på 15-20 och med ctmod 30-40.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 81_jocke
känner du inte någon med bredband som du kan åka hem till och ladda patch vid behov då?

visst gör jag det, det känns bara lite trist att behöva göra det. har tankat patchen på jobbet nu.

till andra som anmärkte på att bredband var rekommenderat och att man inte ska spela på internet med modem. det jag tycker är dåligt är inte att det kommer patchar, det är en självklarhet eftersom det är ett mmorpg och något jag får acceptera eftersom det inte är deras fel att jag inte kan få bredband (utan telias:@), utan att dom släpper en patch på 40 mb innan spelet ens släppts. det betyder att spelet inte var klart när det lanserades. några små buggfixar tar inte upp 40 miljoner tecken med kod.

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kiyoko
visst gör jag det, det känns bara lite trist att behöva göra det. har tankat patchen på jobbet nu.

till andra som anmärkte på att bredband var rekommenderat och att man inte ska spela på internet med modem. det jag tycker är dåligt är inte att det kommer patchar, det är en självklarhet eftersom det är ett mmorpg och något jag får acceptera eftersom det inte är deras fel att jag inte kan få bredband (utan telias:@), utan att dom släpper en patch på 40 mb innan spelet ens släppts. det betyder att spelet inte var klart när det lanserades. några små buggfixar tar inte upp 40 miljoner tecken med kod.

men spelet var antagligen färdigt(klart på skivor och redo att skeppas ut) innan betan började. men meningen med betan var att ta fram patchen så att det självklart skulle vara utan buggar när det släpps

Visa signatur

Poor people are crazy. Rich people are eccentric

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sputniqs
men spelet var antagligen färdigt(klart på skivor och redo att skeppas ut) innan betan började. men meningen med betan var att ta fram patchen så att det självklart skulle vara utan buggar när det släpps

men om så är fallet är det ju bara korkat. varför trycka upp skivorna innan spelet är klart när man vet att man kommer göra en massa ändringar? betan har ju hållit på hur många månader som helst.

ah, well. låt oss lägga ner det här nu, jag tvivlar på att blizzard kommer skicka patchen till mig på skiva för att jag beklagar mig här:)

ikväll ska de spelas så det står härliga till!

Visa signatur

Have you witnessed the power of the Twisted Rune?
Linux är bara gratis om din tid är värdelös.

Permalänk
Medlem

Visst kan man byta CC# sen?

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Någon som är "Enchanter" och vill förklara för mig hur man kan levla upp med den lite snabbt, verkar svindyrt och man får ju inget för det ?

Visa signatur

[i]You have two stamp.One red, one green.
- So ?
- I have chance to go New York. 50-50.
[/i]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Den som säger att det suger är en som bara gillar FPS-spel

WOW är ett av det roligaste spelen jag har spelat genom hela mitt liv.

(Super Metriod) ligger före

Folk tycker: Varför ska jag behöva betala för att spela?
Svar: För att blizzard ska kunna ha full support och bra servrar. Sen är det inte 4timmars spel utan flera tusentals timmars spel.

Hmm dom som har sagt det till mig är såna som lirat eq, daoc, ao och såna spel. Verkar nästan som wow är mmo-världens cs.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprite
Jäääs! beställde precis mitt ex av wow ifrån ginza.se! verkar som de har den i lager!

sorry, men de har det inte

Permalänk
Medlem

Uff ngn annan som har fått WoW att balla ur ?

Droppat från 50-60 fps till 4-5 fps

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som vet om man kan logga in 2 st på samma gång på kontot? Har 2 barn och 2 datorer....men bara ett WoW. Det är ett jäkla liv här hemma om vems tur det är att spela. Jag vet att det funkar med Steam fast man inte kan vara på samma srver.. är det samma här?

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Någon som vet vilka addons man ska ladda ner för att få det så här?

http://gypsymod.the-mad.net/images/screenshots/GypsyMod_008.j...
http://gypsymod.the-mad.net/images/screenshots/GypsyMod_009.j...

Jag skulle helst vilja ha flera ställen att ha alla attacker osv

Permalänk
Medlem

Högst troligt att det inte går!

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

Nä det låter ju logiskt. Men så trodde jag om Steam också....blir att testa då.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Börjat bittert ångra
mitt köp av WoW..
1. tog ca en 40 min att installera
2. fick Invalid CD key 3 gg innan jag fick det att fungera
3. Spelpatcharen går ju inte igång...

är det fler som har samma problem eller ? jag har stängt av avirus och firewall men den hittan itne servern endå.. fins det inga andra sätt att patcha på?.. patcharen får mitt internet att sluta fungera måste starta om datan för att kunna surfa etc efter jag försökt patcha

Visa signatur

Asus Tuf Gaming 670e- Plus | Ryzen 7800X3D | Gigabyte GeForce RTX 4090 24GB Gaming OC | G.Skill 32GB (2x16GB) DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB Expo | WD BLACK SN850X 2TB WD - WD BLACK SN850X 1TB - WD Black SSD SN750 1TB | Corsair RM1000e 1000W | Noctua NH-D15S Chromax Svart | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Rog Falchion Mx Cherry | Xtrfy MZ1 Wireless

Skärm: Samsung 49" NEO G9 Ultrawide | Samsung Q90T | Asus TUF Gaming VG27AQ | AOC G2460PQU

Cockpit: Gunfighter Mk.III Base - Modern Combat Grip Ultimate | Gladiator NXT EVO Omni Throttle | Logitech Flight Rudder Pedals | Tobii eye tracker 5

Permalänk
Medlem

1. Spelar roll nu?
2. Spelar roll nu?
3. Hämta patchen på webben.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Keit
sorry, men de har det inte

åfan... fick mail om det idag!! gahh! får juh panik! Måste ha det!!!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Fatrix
Bästa UI helt klart är Nolby Pride´s ui, borde finnas på www.nolbypride.se
enligt mig dock.

Synd att WoW ska vara så buggat, och att det inte har ngt reward system för PvP ännu.

finns det någon bild på hur det ser ut ? kan inte hitta någon ..

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

är vi på samma sida eller ? eller måste man regga sig för att kunna kolla ;)?

Visa signatur

signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Fatrix
Uff ngn annan som har fått WoW att balla ur ?

Droppat från 50-60 fps till 4-5 fps

4-5fps det har tom jag bättre på min 1.5:a med 256RAM och GF3 Ti200
Så det låter väldigt sjukt

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

Jag hittade bilden i deras "forum", under general -> Nolby Pride UI Version 0.99.

fan va ja vill wow!

edit:
ReloadMaster, ungefär hur många har fps du då?
Flyter det ok på låga inställningar?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReloadMaster
4-5fps det har tom jag bättre på min 1.5:a med 256RAM och GF3 Ti200
Så det låter väldigt sjukt

Några program som du har igång när du kör det?

Permalänk
Medlem

Jag har problem med att regga ett guest-pass. Kan man välja någonstans att man ska regga guest? Jag är säker på att jag har skrivit in rätt kod
"The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters "

Visa signatur

man läser ändå inte signaturer. har du läst min så maila mig. 56 mail.
And so we go, on with our lives
We know the truth, but prefer lies

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av peter182
Jag har problem med att regga ett guest-pass. Kan man välja någonstans att man ska regga guest? Jag är säker på att jag har skrivit in rätt kod
"The authentication key you have entered is invalid. Please check the key again for any missed or incorrect characters "

Är du säker på att du försöker registrera på den Europeiska sidan och inte Amerikanska?

Permalänk
Medlem

eeeee...mjoooooo.... hehe insåg mitt misstag där

Visa signatur

man läser ändå inte signaturer. har du läst min så maila mig. 56 mail.
And so we go, on with our lives
We know the truth, but prefer lies

Permalänk
Medlem

Någon som har haft problem med att FPS dyker ner till typ 10 FPS och sen stananr den där. Har kört i 4-5 dagar nu me stabilt 70-> FPS men sen small de till och de droppade ner till 10 och de gr inte höja. Sänkt alla grafikinställningar men utan resultat

Visa signatur

ASUS M4A89GTD PRO/USB3 | AMD Phenom2 X6 1055T|GB GF GTX 460 | Corsair 4GB | SSD 40GB Intel X25-M | HD500GB Seagate ST3500418AS | |HD2TB Seagate ST2000DL003 | Corsair TX 650W PSU | Fractal Design Define R3

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LMX
ReloadMaster, ungefär hur många har fps du då?
Flyter det ok på låga inställningar?

Allt mellan 5-20 fast ibland så känne det som 1 max

Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprite
Några program som du har igång när du kör det?

Körde bara med puTTy och MSN + AV typ

Visa signatur

Det sägs att om man kedjar fast ett oändligt antal apor vid var sin skrivmaskin, då kommer någon av dem att prestera ett litterärt mästerverk.
Internet har bevisat att så inte är fallet.

Permalänk
Medlem

okej, fan va osäker jag är.. vet inte alls om det kommer funka ok eller inte.
0-15 fps kan ju inte va kul o köra på :/ och jag har inte råd med ny dator/delar.
fan, jag kan inte bestämma mig om jag vågar köpa det eller inte