Siba! Vilka tomtar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Delarium.
Okej. Btw, är din 2200+ på 1.8Ghz? Min Sempron-M 2800+ är också på 1.8Ghz ju. Iofs är det inte frekvensen som är det viktigaste på en bärbar dator, men ändå.

Men Sempron-M 2800+ ska väll gå i 2 GHz. Min 2200+ går just nu i 1791,16 MHz och jag är mycket nöjd!

Funderar dock på att lämna in den igen och begära att få det fixat så att PowerNow funkar, det är ju en bra feature om det funkar.

Batteritiden är ju redan usel och den lär ju inte bli bättre nu

Visa signatur

Kan det jävlas så jävlas det!

Permalänk

OT: Varför blir alla så förbannat arga på varandra i snart varenda tråd här?

Visa signatur

Dator: Snabb som blixten.
Skärm: Asus G-sync 27"
Svart skrivbord med repor.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pjoter
Men Sempron-M 2800+ ska väll gå i 2 GHz. Min 2200+ går just nu i 1791,16 MHz och jag är mycket nöjd!

Funderar dock på att lämna in den igen och begära att få det fixat så att PowerNow funkar, det är ju en bra feature om det funkar.

Batteritiden är ju redan usel och den lär ju inte bli bättre nu

Nja, står inte att den ska vara 2Ghz nån stans. 1.6Ghz under belastning som min bli. Annars tuffar den på 800Mhz.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

Man skall kanske inte belasta serviceverkstaden för hårt i sådana här sammanhang, eftersom både Siba och OnOff har förmågan att skriva ovanligt korkade felbeskrivningar.

Visa signatur

MacBook Air