Lidls erbjudanden... haha illa

Permalänk
Medlem

Lidls erbjudanden... haha illa

Det är sorgligt... Lidl hade idag ett erbjudande... 28 tums TV med 100 hz, virtual dolby m.m. för 1500 kr. Man blev ju lite sugen så ja tog mig ned till Lidl 10 minuter innan de öppna. De va ca 20-30 pers framför men när de öppna så lyckades jag hitta rätt rad där de stod. Exakt framför mig tas den sista av de TRE!!! Tv apparter som de hade. Jag tycker att man borde vara tvungna att ha mer än tre stycken om man ska ha ett erbjudande. Visst det stod begränsat antal men va *** tre stycken.

Lidl har alltid varit dåligt i mina ögon men detta gör det bara sämre... jag förstår inte varför de lägger ut sådana erbjudanden... tre blir glada och resten förbannade. Jag tycker synd om personalen efter som att nästan alla klagar på dem... en person hade hört någon ringa innan och sagt att de hade ställt undan en och det tog hon ut på en liten tjej i kassan som såg ut som ett frågetecken. Folk blir tokiga när det är bra erbjudanden och är det så få som tre av erbjudandet så blir garanterat många besvikna och förbannade.

Visa signatur

Temporär dator: DV5204

Permalänk

På minner mig om när jag var nere på toys ´r us (? stavning) när dom öppnade.
De skulle ha erbjudande om att de 10 första kunderna skulle få eller få köpa billigt ett ps2.
Jag kommer dit 1 timme innan, redan då var det kö på ca 100 m.
Men lagom tills dom öppnar har jag på något konstigt sätt kommit fram bland top 10.
Så när portarna öppnas springer man fram till första försäljare och frågar vart ps2:orna står.
"Näe dom har vi redan delat ut. Det var folk som tälta här utanför och vi gav dom biljetter (för ps2) innan vi öppnade"
Jag säger bara bullshit. Dom hade inga ps2 att dela ut.
Då var man inte jätte glad.

Visa signatur

X2 4200+ Zalman 7700-alcu, 2048 Mb Corsair xms 4400, Asus A8N SLI-Delux
XFX 7800 GT med ac nv5, Corsair 520W.

Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Finns ju även i Kumla Lidl så åk dit ut och kolla

Haha... precis som att ja tänker slösa mer tid åt lidl :P... de hade nog bara tre där också.

Ja ä fortfarande skeptisk till TV:n 1500 för en sådan tv... hmm...

Visa signatur

Temporär dator: DV5204

Permalänk

Det är inte bara Lidl som annonserar ut varor som knappt finns jag råkade ut för samma sak på Elgiganten dom hade 5 eller nåt..........

/Magnus

Permalänk
Medlem

Råkade ut för samma sak på Siba, 2st TVs fanns, men jag fick som tur var den sista.

Visa signatur

Opteron 146 CABYE 0540 FPMW@2740Mhz | NCP 2x1GB | Asrock Dual Sata II | 6800GT@Ultra | Big Tyhpoon | Antec Trueblue 480W | NEC 3520 | WD 180GB

Permalänk
Medlem

Står ju att det är begränsat antal. Dom brukar ha runt 10 av de mer eftertraktade varorna men de går åt så jäkla fort.

Man får inte lägga undan saker på Lidl, personalen är strängt förbjuden att göra detta.

TV'n är förresten riktigt bra, för dom pengarna ett fenomenalt kap vill jag påstå.

Visa signatur

My arms, your hearse

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av magnus308
Det är inte bara Lidl som annonserar ut varor som knappt finns jag råkade ut för samma sak på Elgiganten dom hade 5 eller nåt..........

/Magnus

EG brukar ha "tillgångsgaranti" på sina varor så fanns där ingen hemma kan dom säkerligen beställa hem till samma pris... annars får du en "liknande" vara till samma pris och den liknande varan ska vara av samma kvalite eller bättre.

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Medlem

Ännu värre när jag åkte till OnOff i farsta centrum då de hade billiga mobiltelefoner. Jag var bland de första när det öppnade dörrarna. Jag gick till en anställd och han skrev ett nummer på en lapp, som betydde att jag skulle få köpa en mobil när jag visade upp lappen i kassan.

Men när jag ställde mig i kön viftade alla zigenare, som inte hade några lappar, med sina tusenlappar (var de nu kmr ifrån) och vipps så var alla mobiler slut innan jag kom fram till kassan!

Så dålig stil!

Permalänk
Medlem

Tyvärr gör alla dom stora så siba,onoff,elgiganten med flera. Dock är Lidl´s tv helt okej tjejen köpte en sådan och i butiken där hon köpte den fanns det rätt många kvar när hon kom dit en onsdag.