köp inte saker på webbhallen

Permalänk
Medlem

köp inte saker på webbhallen

jag beställde ett nytt oprativsystem och ett 512mb ram minne från webbhallen.... det dröjde 6 dagar för paktet att komma fram :S:S

när jag beställde från inetdata (alla andr komponenter till datan)
fick jag det nästa dag

Permalänk
Medlem

Och detta skulle vara skäl för andra att inte beställa från Webhallen menar du eller?

Permalänk
Medlem

asså från webbhallen...

inetdata var riktigt bra /tycker jag)

Permalänk
Medlem

tyst me dig. det är inte webhallens fel de skickar oftast saker rätt snabbt om saker är i lager och det är posten du ska gnälla på alltid som som strular.

Permalänk
Medlem

jag ringde webbhallen efter 3 dagar.. då sa dom att dom inte hade skickt paketed ennu... för att dom hade mkt att göra :S så det kommer ta 6 dagar istället

Permalänk
Medlem

Trams! Webhallen har aldrig gjort mig besviken och genom åren har jag säkert beställt för 50.000 skulle jag tro.

Du måste förstå att vi dissar dig, hur många beställningar tror du webhallen får om dagen? Det är ju bara människor som du och jag trots allt. Sen tycker jag 6 dagar är rätt lugnt. Det finns folk som väntat betydligt längre än så.

Dock gillar jag din avatar.

Permalänk
Medlem

och? 6 dagar är ju ingenting! skaffa en verklighetsuppfattning FFS!

försök själv packa 200-300 paket på en dag!

du ska va glad att du fick grejerna innom 1 vecka!

Permalänk
Medlem

Yeah! Vi dissar dig.

Jag har beställt från webhallen. Det har gått smidigt och jag har fått det jag beställt dagen efter.

Dessutom är 6 dar inte hela världen. Att allt måste gå så snabbt hela tiden... Ta en kaffe och läs en bok.

Permalänk
Medlem

Jag kan bara hålla med ovanstående, har även jag beställt mycket från webhallen och de är i regel mycket snabba. Dock var min sista beställning från dem ganska långsam, men det är sånt som händer.

Jag tycker folk är lite snabba att trycka på gnällknappen nu för tiden, vilket den miljard fåniga gnälltrådar om datorbutiken.com som finns på detta forum.

Permalänk
Medlem

ok.. blev ba lite besviken fr jag missar ett lan... å så blir det hela sportlovet utan en riktig dator

Permalänk

har handlat av webhallen några gånger, och det har alltid varit bra och snabba

Permalänk

Eller så gör man som jag och har webhallen på t-banelinjen hem från skolan så man snabbt och lätt glider in där när det är nåt man ska ha. Jag fick vänta i ca 3 veckor på ett par fläktar jag beställde av ett annat sthlmsföretag och fick dessutom fel grejer. DET är vad jag kallar uselt. 6 dar är helt lugnt.

Permalänk
Medlem

eller så beställer man i god tid innan ett lan så man inte hamnar i en obekväm sits.....Dagens tips till Spark......och dessutom helt gratis.
Detta tips kan du för övrigt applicera på massa andra områden. T.ex är det bra köpa julgran innan julafton annars kan de vara slut.

Permalänk
Medlem

Har inte heller några bra erfarenheter utav Webhallen när det gäller att få iväg varor i utlovad tid. Står på deras sida att om man lägger en beställning innan 1500 så skickas det samma dag.
Jag fick vänta en vecka för att wow-nördar skulle få sitt

Permalänk
Medlem

webbhallen har aldrig gjort mig besviken!grejerna kommer dagen efter jag best

Permalänk
Medlem

Tror han hajar nu...

Permalänk
Medlem

Jag fick grejorna 2 dagar efter men jag beställde nog efter 15:00

Jag är nöjd så länge att grejorna kommer högst 1vecka efter beställningen och allt tidigare är ännu bättre.

Permalänk
Medlem

Just rub it in

Permalänk
Medlem

Eller om man tycker att ett företag som skickar med posten är inget att ha, så köper man i en "vanlig" butik!!!1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av armis
Har inte heller några bra erfarenheter utav Webhallen när det gäller att få iväg varor i utlovad tid. Står på deras sida att om man lägger en beställning innan 1500 så skickas det samma dag.
Jag fick vänta en vecka för att wow-nördar skulle få sitt

A hallå feeett me n00b alltså!11 azzå ja borde fan gå före i kön, shit typ massa wow-nördar som bah skulle handla sina töntiga spel

Har aldrig haft problem med Webhallen, lite lång kö i deras butik men bra prylar till bra priser.

Permalänk
Hedersmedlem

Klaga när det finns något att klaga på, inte annars.

*tråd låst*