mCubed T-Balancer

Permalänk
Medlem

mCubed T-Balancer

Om detta inlägg inte är okej med reglerna för forumet så uppskattar jag om en moderator kan ta bort det och så ber jag om ursäkt!

------------------------

Jag har den officiella importen av mCubeds produkter i Sverige och har ett mycket gott samarbete med grabbarna nere i Österike.

Om du ska handla en mCubed T-Balancer så vill jag bara be dig att se upp med något jag upptäckte nu i veckan! GTEK har parallellimporterat ett parti T-Balancers någonstansifrån som de säljer sen ett antal veckor tillbaka men de har blandat ihop modellerna de säljer och har därför felmärkt i webshoppen. De av GTEKs återförsäljare som säljer dessa parallellimporterade T-Balancers har också än så länge felmärkt i sina webbutiker. Så du får f.n. inte alltid den modell du kanske tror du köper om du köper från detta parti. Du får en billigare modell.

På den officiella svenska mCubed-supportsiten www.tystpc.nu (som jag alltså tar hand om själv med min lilla nystartade verksamhet) så hittar du en lista över alla butiker som säljer T-Balancers importerade den normala vägen (dvs via mig ). De har dessutom allihopa bra koll och varenda mCubedprodukt rätt namngiven i sina butiker

Hoppeligen löser GTEK felmärkningen så fort som möjligt (jag har dessutom påtalat missen för dem) så det blir rätt både i deras egen butik och hos de återförsäljare som hängt på att sälja de här partiet T-Balancers från GTEK. Men se upp lite extra om ni ska beställa iaf.

/Magnus Thomé

__________________
Varför köra fläktar för fort eller för långsamt när de kan gå i precis den hastighet som behövs för stunden. Automatiskt. Hela tiden.
Tystpc.nu - min supportsite för mCubed T-Balancer____________________________Rejsa.nu - för att jag gillar att köra på racerbana!

Permalänk
Medlem

Bra inlägg.
Vilka nötter, de får ju ha koll på vad de säljer! GTek står om möjligt ännu lägre nu i mina ögon.

Jag ska handla en sån här själv: http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=TBANSL4D
Såg att db fanns med i er lista, då bör jag få rätt alltså

Visa signatur

detta är min nya sign!