Dustin.se, Vadfan håller dom på med?
Det hela började för cirka 4 månader sen då min mobiltelefon började tappa connection till minneskortet. Väldigt irriterande problem. Man blir tvungen att starta om telefonen för att allt ska fungera igen.
Jag har bytit ut minneskortet ett flertal gånger utan resultat. Vilket tyder på att det är fel på telefonen (Qtek 7070).
Jag brydde mig inte specielt mycket om det problemet. Men nu har ett nytt problem uppstått. Och det är att telefonen tappar täckningen med jämna och ojämna mellanrum. Omstart krävs för att telefonen ska få täckningen tillbaks.
Detta är mycket irriterande då jag missar en massa samtal pga. att telefonen tappar täckningen.
Så jag mailade Dustin 2004-09-17 och förklarade hur det låg till.
Jag fick inget svar.
Jag har även ringt deras kundservice. Förklarade mitt problem och blev vidarekopplad till deras "support". 20minuter går och den förbaskade supporten har fortfarande inte svarat. Blir arg och lägger på.
2005-02-19 Mailar jag igen och förklarar mitt problem.
Inget svar.
2005-03-08 Mailar jag igen och klagar. Jag skriver att jag hört mycket positivt om Dustin på sweclockers.com´s forum och att de borde sluta ignorera mig om de vill ha mig kvar som kund.
Inget svar.
Jag har betalt drygt 4000:- för telefonen och då ska den fan fungera. Att det kan vara fel på den kan man ta. Men vafan? 3 mail och ett samtal...
Garantin går ut i Juni tror jag. Detta är absolut sista chansen dom får. Sen jävlar kommer det hända grejjer.
Vad tycker ni att jag ska göra?