Tummen upp för DB!

Permalänk
Medlem

Tummen upp för DB!

Jag köpte en Hyundai Q995 19" CRT för ~1,5månad sedan.
Detta hände denna veckan:

Onsdag: Skärmen bler suddig och helt oläslig, jag mailar DB.
Torsdag: DB svarar på mailet och ger mig ett nummer till infocare. Jag ringer dit och de ger mig deras sida där jag gör en returanmälan.
Fredag: En "ny" skärm kommer!

Mycket snabbt, och bra gjort utav DatorButiken.

Permalänk
Medlem

Det har inget med DB att göra, förutom att de skickar ärendet vidare till infocare. Om det är något som ska "få tummen upp" så är det infocare

Permalänk
Medlem

Jaha, okej.. Då ändrar jag lite och ger tummen upp för infocare och tummen ner åt DB som gav mig en felaktig produkt.

Permalänk
Medlem

AxR: En fråga bara, HUR skulle DB kunna veta att det var fel på din vara? Bara undrar...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AnkanII
AxR: En fråga bara, HUR skulle DB kunna veta att det var fel på din vara? Bara undrar...

ursäkta om jag missade något, men vart skrev han att dom visste att skärmen var paj ?

Permalänk
Medlem

Syftet med tråden var att jag ville berömma DB för att de var så snabba, men det visade sig att DB inte hade med saken att göra!
Lås / ta bort eller gör vad fasen ni vill med tråden, ber om ursäkt.

Permalänk
Medlem

Re: Tummen upp för DB!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av AxR
Jag köpte en Hyundai Q995 19" CRT för ~1,5månad sedan.
Detta hände denna veckan:

Onsdag: Skärmen bler suddig och helt oläslig, jag mailar DB.
Torsdag: DB svarar på mailet och ger mig ett nummer till infocare. Jag ringer dit och de ger mig deras sida där jag gör en returanmälan.
Fredag: En "ny" skärm kommer!

Mycket snabbt, och bra gjort utav DatorButiken.

Jag gjorde precis samma sak, med samma skärm, dock köpt utav acp.

Permalänk
Medlem

Behövde du inte lämna tillbaka skärmen? =/

Permalänk
Medlem

Re: Re: Tummen upp för DB!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av isak88
Jag gjorde precis samma sak, med samma skärm, dock köpt utav acp.

Så db skickade den trasiga skärmen till acp som senare skickade den till dig? låter konstigt.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Re: Tummen upp för DB!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triggah
Så db skickade den trasiga skärmen till acp som senare skickade den till dig? låter konstigt.

Förlåt, med en LIKA DAN skärm, miffo.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av AxR
Jaha, okej.. Då ändrar jag lite och ger tummen upp för infocare och tummen ner åt DB som gav mig en felaktig produkt.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Triggah

ursäkta om jag missade något, men vart skrev han att dom visste att skärmen var paj ?

Se ovan.

DB kan väl inte hjälpa att produkten var felaktig?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hakkenarsk
Se ovan.

DB kan väl inte hjälpa att produkten var felaktig?

Nej det har jag väl aldrig skrivit heller eller ?

Permalänk
Medlem

nej men likväl ger du dem "tummen ner"

Permalänk
Medlem

Db suger balle =/