World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Förklara!

Spela warcraft 3 + frozen throne så fattar du nog

Visa signatur

q][0n^

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
öhh vad snackar ni om, undeads är inte ett jävla dugg elaka. Från början levde undeads och humans tillsammans men alla humans behandlade undead som slavar och därav blev undeads och humans fiender. Det är alltså humans som är dom onda jävlarna, vi undeads har blivit utstötta en gång i tiden.

Det kan man enkelt se i western plaguelands där det går runt scarlets på fieldsen och dödar undeads.

är iofs scourge i plaguelands o dom är inte speciellt snälla dom heller

edit: scarlets är iofs inte representiva för humans heller, borde snarare liknas med fanatiker typ självmordbombare (scarlet knights lyckas ju aldrig överleva en tur genom städerna )

Permalänk
Medlem

JAA!! mitt 11e lbrs run

http://www.thottbot.org/?i=15647

wildheart 7/8

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av atWa
JAA!! mitt 11e lbrs run
wildheart 7/8

Grattis turgubbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Grattis turgubbe

hehe

wildheart vest. - mitt andra ubrs run
wildheart kilt - mitt andra strat (baron) run
wildheart cowl - mitt andra scholo run
wildheart spaulders - mitt elfte lbrs run

nu ska jag fixxa wildheart boots solo

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som råkar ut för titt som tätt att man inte ser varken mobs eller players men dom kan attackera mig?? (och nej det har inte vart rogues som attackerat)

Permalänk
Medlem

Ja, har råkat ut för det på sista tiden också

Permalänk
Medlem

Så tråkigt att servrarna inte klarar stora raid. Dom stora Alliance-guildsen på Ravencrest hade planerat en raid mot Thunder Bluff idag. Börjde bra och vi kom upp till Caine, fick ner honom till 90% när varje instantcast spell tog 10s att kasta, sedan blev det bara värre.

Permalänk
Medlem

Underbart att zenedar dör precis när jag ska göra BRD för första gången >_<

Bara för att ni fula alliance inte kan låta bli att raida UC eller OG eller vad fan det var.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pluxor
öhh vad snackar ni om, undeads är inte ett jävla dugg elaka. Från början levde undeads och humans tillsammans men alla humans behandlade undead som slavar och därav blev undeads och humans fiender. Det är alltså humans som är dom onda jävlarna, vi undeads har blivit utstötta en gång i tiden.

Det kan man enkelt se i western plaguelands där det går runt scarlets på fieldsen och dödar undeads.

För övrigt är det SJUKT att gnome kan vara warrior! Jag dödar alla gnomes jag ser för dom är små och fula. Sen dödar jag alla rogues också bara för att dom är så elaka och alltid ska döda mig när jag sitter och dricker.

Byt ut undead mot orc så är du ett snäpp närmre historien
Glöm dock inte att det var orcerna som invaderade Azeroth.

Och undead, precis som orcsen kom till Azeroth igenom Burning Legion med ett enda syfte, att krossa de raser som redan fanns där.

Visa signatur

blubb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av xD

Byt ut undead mot orc så är du ett snäpp närmre historien
Glöm dock inte att det var orcerna som invaderade Azeroth.

Och undead, precis som orcsen kom till Azeroth igenom Burning Legion med ett enda syfte, att krossa de raser som redan fanns där.

Orcerna var demoniskt influerade och undead är ju demoniskt återuppstådda människor... så... fri vilja hade inget att säga i deras historia.

Permalänk
Citat:

JAA!! mitt 11e lbrs run

http://www.thottbot.org/?i=15647

wildheart 7/8

Va lirar du för character?

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Va lirar du för character?

druid

se sign

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Visst är det trevligt med folk som är snälla

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Phasio
http://img180.echo.cx/img180/9319/trevligkille3dk.jpg

??

pratar du med dig själv?

BTW: Så läs i manualen i history. då klarnar det för er ska ni se!

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv

??

pratar du med dig själv?

Jag har tappat bort min, och nej, jag har inte pirat eftersom det inte går.

Permalänk
Medlem

Jo man undrar ju ibland vad det är för fel på folk. Satt och väntade på en kille som dött när vi gjorde Ordanus i ashenvale när jag ser en 23 Orc Hunter komma springande och efter honom en 50 warlock både dom och jag var horde.

Det första huntern säger är "He's ours n00b" och sen kommer en /spit mot mig. Jag går efter dom litegrann och "dom" dvs warlocken röjer allt hur lätt som helst självklart och dödar Ordanus utan problem. Jag sätter mig utanför och väntar på respawn och då kommer dom fram till mig. Warlocken frågar om jag vill ha pengar/guld och huntern spammar ut lite /spit /foul gesture och säger "Give me 30 gold or we will kill him over and over again" och även att jag borde skaffa vänner som jag kan spela med . Jag bara ignorerar dom och då kommer grejen jag skäms mest över, hunter säger "Jag hoppar ner" dvs dom är svenskar.... känns som det alltid är svenskar som beter sig värst, förutom att finnar gärna snackar finska i main chatt då

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv

??

pratar du med dig själv?

Om du läser så står det "To" framför det han själv har skrivit till honom....

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yimargi
Jo man undrar ju ibland vad det är för fel på folk. Satt och väntade på en kille som dött när vi gjorde Ordanus i ashenvale när jag ser en 23 Orc Hunter komma springande och efter honom en 50 warlock både dom och jag var horde.

Det första huntern säger är "He's ours n00b" och sen kommer en /spit mot mig. Jag går efter dom litegrann och "dom" dvs warlocken röjer allt hur lätt som helst självklart och dödar Ordanus utan problem. Jag sätter mig utanför och väntar på respawn och då kommer dom fram till mig. Warlocken frågar om jag vill ha pengar/guld och huntern spammar ut lite /spit /foul gesture och säger "Give me 30 gold or we will kill him over and over again" och även att jag borde skaffa vänner som jag kan spela med . Jag bara ignorerar dom och då kommer grejen jag skäms mest över, hunter säger "Jag hoppar ner" dvs dom är svenskar.... känns som det alltid är svenskar som beter sig värst, förutom att finnar gärna snackar finska i main chatt då

Varför är man inte förvånad?

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk
Medlem
Citat:

Inte så konstigt faktiskt, räkna med att det är många som vill bli summonade hela tiden.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Yimargi

hahahaha, svenskar har dåligt rykte i wow ju, undrar varför:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Tänk på att det inte finns så överdrivet många warlocks, så "can you summon me to" kan bli ganska störande i längden

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
[B]Om du läser så står det "To" framför det han själv har skrivit till honom....

Jusste.

My bad

Visa signatur

Back from the dead.

Permalänk
Medlem

Hehehehehe igår fick jag mina Lightforge leggings på första bossrunnen mot baronen jag vart med i Idag följde jag med till Demonen i Stratholme för första gången... och vann Lightforge boots :DDDD
2 delar på första försöket!! Guildisarna (paladins) gnäller bra på mig nu ( casco your gay )

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

svenskar e snälla på wow

Visa signatur

lilla gummans stora gummistövlar

Permalänk

Kingcobra lägg av vart 60 i 3veckor fått 2 delar ^^

Permalänk
Medlem

humma

jag är drulle, kanske är lättare men jag har fått 7/8 delar på 3 dar kanske handlar om röta

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal_Hawk
Kingcobra lägg av vart 60 i 3veckor fått 2 delar ^^

Ja detta är sjukt... ruskig tur. Bootsen var ju inga problem.. jag var ensam paladin. Valor kunde lika gärna droppa...men det blev LF boots. Det halsbandet han droppade ville jag verkligen ha..men jag vågade fasen inte rolla fick nöja mej med bootsen.

Drog in till baron rivendare idag igen (ville ha svärdet) ... han dödade mig på 1!!! slag. Mortal blow= 3700 damage (hade tagit en del stryk innan av golvet som skadar) . Har aldrig hört det förut. Han droppade Valor leggings så det gjorde inget.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Philips Evnia OLED 32M2N8900 240 hz, Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

jag har precis startat ett alt, en human mage som jag ska lira lite på,

jag vill lira arcane/fire mage är det något att ha mest på arcane då

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

jag har precis startat ett alt, en human mage som jag ska lira lite på,

jag vill lira arcane/fire mage är det något att ha mest på arcane då

Arcane är bästa trädet för en mage och du behöver minst 21 poäng i arcane om du inte vill vara gimp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Kräver ju att han har 2st med ju..

-------------------------------

klart min favorit boss

Sweet.. hittade ett par shoulders som liknar Bloodfang