World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
Nattens 3 stratholm runs lönade sig riktigt bra

run 1 fick jag:
http://www.thottbot.com/?i=19910
http://www.thottbot.com/?i=17206

run 2 blev nästan lika bra:
http://www.thottbot.com/?i=24339
http://www.thottbot.com/?i=37177

run 3 blev det bara:
http://www.thottbot.com/?i=13351

Ganska bra saker för min rogue

Lite flyt du hade har gjort 11 runs i strat och bara sett lightning boltsen droppa...

Permalänk
Medlem

Psionicist: UBRS var enkel redan innan man börja runna MC.

Permalänk
Medlem

jag ska börja farma pengar till epic mount, nån som kan lite ställen? var man kan grinda mobs som släpper bra grejjer, och hyffsat lätta att döda, det skulle vara bra om du kunde vet hur mkt pengar man fick per timme

nån som vet var Heartglen ligger?

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk

atWa: Heartglen ligger högst upp i WP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Metal_Hawk
atWa: Heartglen ligger högst upp i WP

tackar

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erty
OMFG

Säkert många som redan vet detta men jag har genom forumen hittat världens bästa grindställe. Precis innanför ingången till Dire Maul finns ett spawn med 7 "lashers", lvl54. De har extremt låg hp men ger ändå 250 xp styck till mig på lvl52. De är asenkla att döda med flamestrike > manashield flamestrike > IAE > CoC > FN > flamestrike > IAE, och att reseta instansen är jättelätt.
Resultat: över 50k xp/h UNRESTED på lvl52. I kid you not.

/Soon to be lvl56-57 mage.

Uhm kanske borde nämna att det bara går att grinda där som Mage. Testade med min 53 shaman. Först måste man corpse runna några gånger och sen så klarar man inte att döda de jävla sakerna för det kommer 10 på en gång.

Skulle kanske gått om Magma och Nova totem inte var buggade. Som det är nu så får dom all aggro så fort man sätter ner dom.

Jippie har just slösat ca 45 minuter på detta....

Visa signatur

En sån där datamaskin är det jag har.

Permalänk
Medlem

Läste några sidor innan att Scorch har en critchans på 20% finns det någon sida där man ser critchans på spells eller var det bara taget på ett ungefär?

Visa signatur

A few years ago I hated life. Now I understand it was mutual

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av saliv
Förklara denna bug och hur man löser denna?

I Desolace när man ska Banish Demon Portals.

Så hade jag tagit 4a st. Sprang till byn lite. Tillbaks.
Tar några portaler men inget händer i questlogg eller något sådant.
Enda sättet att ta abandon och göra om?

Om det är den questen jag tänker på så måste du: klicka på portalen, det summonar nån form av DemonGuard, när du har dödat honom så får du 1/4 i quest-loggen.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Battlefield
Uhm kanske borde nämna att det bara går att grinda där som Mage. Testade med min 53 shaman. Först måste man corpse runna några gånger och sen så klarar man inte att döda de jävla sakerna för det kommer 10 på en gång.

Skulle kanske gått om Magma och Nova totem inte var buggade. Som det är nu så får dom all aggro så fort man sätter ner dom.

Jippie har just slösat ca 45 minuter på detta....

Sorry, men det säger väl sig själv att om det är så många så måste man AoE:a -> Mage?
Aja, ledsen för missförståndet

tombee: http://forums.worldofwarcraft.com/thread.aspx?FN=wow-mage&T=1...

Visa signatur

hmm

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Beginner
*text*

Kryllar som satan av alliance där, försökte questa igår där själv. på 10 minuter blivit gankad typ 15 gånger...Sen kom polare med sin 60 rogue och dödade allt åt mig.

Visa signatur

Citera så att jag hittar tillbaka tack.

Permalänk
Medlem

Vad gött att de ska fixa warlocken till nästa patch, vet någon när den kommer? Min druid btw, http://wow.allakhazam.com/profile.html?115672

Visa signatur

60 Rogue @ Vek'nilash 60 Druid @ Zenedar (Nerlagd) 60 Rogue @ Zenedar (Nerlagd) Notebook: Dothan 2GHz | 1024MB 400MHz RAM | GF 6800 Go 256MB | 17" TFT | Server: AMD Athlon64 3200+ 939 0.09 | 2x Corsair Value 512 DDR400 Dualmode | Seagate 1x 250GB 1x 200GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Hittade en Blue Sapphire idag, å skulle kolla hur mycket den gick för på AH, men jag hitta ingen, Så jag skrev i trade channel WTS Blue Sapphire /w me your bid, å det var en kille som erbjöd 50g för den?!

Hade jag tur att träffa nån som har noll koll, eller säljs dem för det?

Permalänk
Medlem

Verkar vara ett väldigt bra pris ja (för dig dvs.), http://wow.allakhazam.com/db/price.html?witem=12361

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprite
Hittade en Blue Sapphire idag, å skulle kolla hur mycket den gick för på AH, men jag hitta ingen, Så jag skrev i trade channel WTS Blue Sapphire /w me your bid, å det var en kille som erbjöd 50g för den?!

Hade jag tur att träffa nån som har noll koll, eller säljs dem för det?

ehm... den är värd 250g

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av snakedad
ehm... den är värd 250g

hahahahha ägd!

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

ehm... den är värd 250g

lol, vilken värld lever du i? dom går för MAX 10g på ravencrest iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Kräver ju att han har 2st med ju..

Tja, han var i IF så det var nog inget problem

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5900X | ASUS GeForce RTX 3080 Ti | ASUS ROG STRIX X570-F GAMING | Corsair 32GB DDR4 3600MHz Vengeance | Samsung 980 PRO M.2 NVMe 1TB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korize-
lol, vilken värld lever du i? dom går för MAX 10g på ravencrest iaf

ville bara få han att svettas lite

Visa signatur

Det var High noon. Om solen i Africa en truckförare kommer från East till Weast på huvudvägen. och exact vid eqvatorn vid Africa. Landskapet är totalt slät.
-haxorn

Permalänk
Medlem
Citat:

ehm... den är värd 250g

Nej, kolla allakhazam

Permalänk
Medlem

STV är så roligt att questa i, ska man springa förbi arenan blir man dödad av massa lvl 60's, annars är det UD rogues som dödar en.

Edit:

Testservern är uppe!

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

Ewh, som vanligt är det segt att ladda ner patchar :*

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
STV är så roligt att questa i, ska man springa förbi arenan blir man dödad av massa lvl 60's, annars är det UD rogues som dödar en.

Edit:

Testservern är uppe!

Vad gör man på den?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Vad gör man på den?

Väljer en färdig lvl60 med grym utrustning. Ska precis testa battlegrounds med min shaman.

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Väljer en färdig lvl60 med grym utrustning. Ska precis testa battlegrounds med min shaman.

OMG! Hur kommer jag in till den?

Permalänk
Medlem

Transferrade en shaman och en druid, nu är det 50% kvar av patchen SKYNDA JAG VILL SPELA!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Tog en duel mot en rogue, märktes att jag aldrig spelat shaman förut.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

eller jag tar priest och rogue

Visa signatur

Permalänk

Jag valde Shaman och Druid, tauren båda två.

Permalänk
Medlem
Citat:

Tog en duel mot en rogue, märktes att jag aldrig spelat shaman förut.

shamans är lätta att spöa
sap, ner med totems restealth cs och slåss som vanligt

Visa signatur
Permalänk
Medlem

blev shaman och priest, men hur äre vilka vapen har man, mount?

Visa signatur