World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem

Epic mount var det, jag hade arcanite reaper, och lite andra gosiga vapen i inventory som shaman.

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem

atWa: undrade precis samma sak, sen undrar jag om man måste ominstallera för att kunna forsätta på sina vanliga? eller kommer det bara upp en ny server helt enkelt med uppdateringar?

Permalänk
Medlem

Ingen som vill slänga upp patchen någonstans?

Permalänk
Medlem

det kommer bli råslakt, jag och 2 polare kommer slakta allt fan vad skojj

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Stimmer
atWa: undrade precis samma sak, sen undrar jag om man måste ominstallera för att kunna forsätta på sina vanliga? eller kommer det bara upp en ny server helt enkelt med uppdateringar?

vill också veta, vill ju inte ominstallera WoW efter jag testat battlegrounds...

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Nej man laddar ner en testklient. Den vanliga finns fortfarande kvar.

EDIT

bah, verkar inte som om jag kan skapa. Kommer till dom gående peons, sen får jag sidan kan inte visas...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ttiinnoo
Nej man laddar ner en testklient. Den vanliga finns fortfarande kvar.

EDIT

bah, verkar inte som om jag kan skapa. Kommer till dom gående peons, sen får jag sidan kan inte visas...

väldigt seg sidan är nu

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem

Blizzard borde seriöst belåna sig själva upp till hakan och köpa bättre/fler servrar.

Permalänk
Medlem

hmm ang test serverrna jag kan inte logga in? det står att det är fel lösenord samma sak för er?

Visa signatur

I5 2500k@4,6ghz 8gb ram, 6950 Asus Directcu II Fractal design define r3, Corsair h60.
Microsoft sidewinder 4, Logitech mx518, Benq 24", Beats by dr.dre Studio edition.
PSN: Sazern

Permalänk
Medlem

va seg sidan där man väljer gubbar va då:( och ennu segare att ladda ner patch.. måste man patcha om sitt nuvarande wow?

Permalänk

hur får man chars till servern? hmm, kommer inte in på http://test.worldofwarcraft.com/en/copy/character-copy.html ...

Visa signatur

Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.

Permalänk
Medlem

fastnar på retrievting character list.. :[

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Å va segt, fel å smyglansera lite under natten då

Permalänk

hur väljer man gubbe då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

fan, går ju inte att göra transfer på gubbarna!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
fan, går ju inte att göra transfer på gubbarna!

Testa nästa vecka, jag har hört att Blizzard ska få ADSL då -_-

Nu ger jag upp.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Testa nästa vecka, jag har hört att Blizzard ska få ADSL då -_-

Nu ger jag upp.

WORD!

lite segt det här asså, hur fan ska man kunna testa det om det inte funkar...?

ARRGH!

Permalänk
Medlem

fan, jag fick ett gratis 10 dagars account för 5 dagar sedan, kan inte lira test, BAH! :/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Prophan
WORD!

lite segt det här asså, hur fan ska man kunna testa det om det inte funkar...?

ARRGH!

hm... nu ska vi se här, EN test-realm släpps IDAG, en halv miljon spelare, behöver säga mer?

Visa signatur

Min nästan hemliga sida Ancilla, face mea laganum!
Jag har sjukast drömmar. Det ligger i min natur att avsiktligt tolka felaktigheter fel.
0
0:17 < sphr> Raz^ jag spenderade 4h med att slita bort punghåren för hand

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Raz
hm... nu ska vi se här, EN test-realm släpps IDAG, en halv miljon spelare, behöver säga mer?

jo.. iofs. men ändå!

borde öppna fler test servrar, vill prova!

Permalänk
Medlem

Är det någon som vet om man kan ha både alliance och horde på testservern?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

servern funka och nu restarta dom :S

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu har jag kopierat över 2, men servern är grå i spelet, nere alltså ?

Permalänk
Medlem

Lyckas ta kistan idag klockan3 på shatterd hand, hordsen kom någon minut försent :D, låg dock bara skit i den.

Visa signatur

: AMD Ryzen9 9900X : 64GB RAM : Nvidia RTX 4070 Ti Super :

Permalänk
Medlem

måste man logga in för att tanka patchen för test realmen?

Permalänk
Medlem

patchar man över sitt gamla wow så man inte ka lira på dom vanliga servrarna nu eller går det lira på bådA?

Permalänk

Jag antar att man loggar in med sitt vanliga account?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Janss0n
patchar man över sitt gamla wow så man inte ka lira på dom vanliga servrarna nu eller går det lira på bådA?

Båda, du får en ny genväg bara.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Fungerar det för någon annan?
Servern verkar vara nere..

Visa signatur

oj oj oj