World of Warcraft-tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
@Hipshot

Vilket/vilka insterface använde du på bilderna som du postade i den andra tråden? UIt vat ju så snyggt, kan du posta biden igen så jag får se? Vill ju ha så.

Vet någon hur man binder knappar till extrabars som t.ex. Gypsys extra rad?

Options -> Key bindings -> långt ner

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Avstängd

E där nån flightpath nära Scarlet Monastery?

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk

Om man vill spela in en fin liten video i WoW...hur går man till väga då?

Permalänk
Medlem

----------------

En fråga. Går det gör så att. När jag trycker på Stealth så kommer det fram i texten
"Downup in Stealth mode"

Eller När jag trycker på Distract
"Don't Shoot the enemy Downup gonna Steal som cash"

Tycker det är så störande när jag ska sno och dom skjuter på han

----------------

Permalänk

Vilken addon kör du med?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lunaspice
Om man vill spela in en fin liten video i WoW...hur går man till väga då?

Du kan ladda hem fraps på www.fraps.com

Visa signatur

"Cothax tells you : OK... sleep... try some. You type like either a drunk, or someone without sleep for the last few weeks. "

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Zugar
E där nån flightpath nära Scarlet Monastery?

Undercity är nära... Men om du är alliance är de nog smidigast att åka till Southshore

Permalänk
Medlem

nån som kan tippsa om ett addon som är litet och har cordinater och extra skillbar.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Golem
Ännu ett svårt val. Har en pala men jag vet inte om jag ska köra på Bonebiter eller sword of serenity + aegis of the scarlet commander..

De flesta verkar köra serenity+aegis.. men paladins dps e ju så låg så då skulle jag nog föredra mer dps framför 5% blockchans.. eller vad tycker ni?

Det beror på, är du ensam tank i partyt ska du köra Sword of Serenity + Aegis. Kör du solo grind så blir nog ett högre dps svärd bättre.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
----------------

En fråga. Går det gör så att. När jag trycker på Stealth så kommer det fram i texten
"Downup in Stealth mode"

----------------

Gå in i Macro menun och gör en ny, skriv in:

/cast Vaddinstealthskillheter
/p Downup in Stealth mode

Borde funka, inte säker dock ^_^

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
----------------

"Downup in Stealth mode"

----------------

/emote Sheeping %t. You spank it, you tank it.
/cast Polymorph(rank 4)

Använder denna när jag polymorphar nån.

Borde väl bli nåt sånt här för dig.

/emote in Stealth mode.
/cast Stealth(rank #)

/emote Don't Shoot the enemy Downup gonna Steal som cash.
/cast Distract(rank #)

Byt ut # mot vilken rank du nu har.

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Är det bara jag som börjar märka av en aningens för låg medelålder i WOW för att det ska vara bekvämt? Jag bryr mig inte nämnvärt, men ibland blir det lite väl uppenbart...

Som igår, jag sprang på en ensam lvl 32 undead mage i Thousand Needles (jag = lvl 35 gnome mage då, nu lvl 36) som precis dödat en mob och höll på att loota. Easy pickings tänker jag och hivar iväg en första fire blast (ok, en inte helt rättvis fight, men pvp är pvp, if you can't take the heat - get out of the pvp-kitchen, sister). Killen blinkar iväg och medans han kutar så floodar han chatten med:

> |\|00|3
> |\|00|3
> |\|00|3
> |\|00|3
> |\|00|3

Att ens orka göra ett macro för sånt.. Man tar sig för pannan.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Det kommer ändras i patchen om jag inte minns fel. Så man inte ska kunna snacka l33t speak mellan fraktionerna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rdj
Det kommer ändras i patchen om jag inte minns fel. Så man inte ska kunna snacka l33t speak mellan fraktionerna.

Tack gode gud för det...

Btw, datum för patchen?

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

vilket skill tree ska jag sätta mina poäng på som Warrior när jag vill skadda mycket.

Permalänk
Medlem

@ Zugar, Chillwind Point är, 'närmast' fast det kommer nog få snabbare att flyga till SS och sedan springa förbi Dalaran, simma/springa över Lordamere och sedan rakt upp, nästan...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Erikholmgren
@Hipshot

Vilket/vilka insterface använde du på bilderna som du postade i den andra tråden? UIt vat ju så snyggt, kan du posta biden igen så jag får se? Vill ju ha så.

Vet någon hur man binder knappar till extrabars som t.ex. Gypsys extra rad?

http://www.zfight.com/misc/images/wowgui.jpg

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
@ HappySatan

Smälta kan du glömma, det kommer aldrig att ge nått i stort sett. Järn är 125, det kan vara lite segt att komma dit, fast det är tenn och silver som måste till då. Vet inte vad du är för level eller om du är Alliance. Fast Duskwood, Vul'Gol Ogre Mound, i det området så finns det mycket tenn, koppar, samt inne i Roland's Doom finns det järn.

Hört att det kan ge rätt bra när man börjar komma upp i skillsen, några guld här och var i varje fall...

Alliance är jag, 42 (hemskt att bara ha 107 mining då ), men får väl åka till duskwood och leta lite tin osv...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hipshot
@ Zugar, Chillwind Point är, 'närmast' fast det kommer nog få snabbare att flyga till SS och sedan springa förbi Dalaran, simma/springa över Lordamere och sedan rakt upp, nästan...

http://www.zfight.com/misc/images/wowgui.jpg

Men vilka addons använder du? Gypsy och Cosmos?

Visa signatur

Anders & Måns: Oj vad mörkt det var, här kan det inte ha varit tänt på länge!
Mitch Hedberg: Jag hatar polotröjor, det känns som om man blir strypt av en riktigt svag person, hela dagen.
R.I.P Övriga Ämnen 2001 - 2005

Permalänk
Medlem

Ja.

@ HappySatan, lite låg level, för 42 ja, jag dingade 300 på skinning vid 41. Har nu mining 275 (precis level för Rich Thorium mine), är L49 precis.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

jag har ett problem..
Vart är ett bra ställe för att hitta Light Hides och Light leather?
Jag är i wetlands nu och för tillfället har jag totalt 140 stycken medium lether och cirka 30 stycken medium hides..

Problemet e att jag inte kan använda nåt av dem pga att jag inte har tillräckligt hög lvl i leatherworking.

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av blaze101
jag har ett problem..
Vart är ett bra ställe för att hitta Light Hides och Light leather?
Jag är i wetlands nu och för tillfället har jag totalt 140 stycken medium lether och cirka 30 stycken medium hides..

Problemet e att jag inte kan använda nåt av dem pga att jag inte har tillräckligt hög lvl i leatherworking.

Lägre lvl på mob = sämre läder. Så, om du kutar ner till Loch Modan så borde du få enklare grejer att jobba med.

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Inget du skinnar i Elwynn, Westfallen eller Dun Morogh skall egentligen släppa annat än Light, inga mobs under ~15 skall släppa medium och även där är det väldigt ovanligt om de inte är Elite.

Visa signatur

gotta go fast

Permalänk
Medlem

då blir de att grinda läder då.
proppat i banken med medium *flin*

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Medlem

Nån som vet någon bra UI-plugin som visar mitt pets hp för alla andra i partyt? Jag är hunter och vill gärna att t ex prästen ser mitt pets hp.
Allt utom cosmos, det skyr jag som pesten

Visa signatur

| Opteron 146 | DFI NF4 Ultra-D | OCZ EL Platinum Rev.2 2x512MB |
| C3D X800GTO 16p
| 640GB HDD | Chieftec CA-01B-B-SL | Antec TruePower 380W |
| H2O-kyld: | Maze4 CPU | Maze4 GPU | Hydor L20 |

Permalänk

Hur använder man Foreman's Blackjack, man får den som questitem och jag ska väcka upp 5 orcher som ligger och sover. Men själva knölpåken går ju inte equippa.

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem

Hey,

Vet någon en BRA talen build till en DRUID?

Vore snällt om jag fick ett svar :D!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Hur använder man Foreman's Blackjack, man får den som questitem och jag ska väcka upp 5 orcher som ligger och sover. Men själva knölpåken går ju inte equippa.

Högerklicka på den?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av janne
Högerklicka på den?

Nä händer inget, de drygar sig bara tillbaka då med "I'm sleeping go away"

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baned
Hey,

Vet någon en BRA talen build till en DRUID?

Vore snällt om jag fick ett svar :D!

Hur vill du spela? Spellcaster, healer, shapeshifter, tank, eller blandat?

Jag kommer satsa på Restoration och Feral