Nån som har köpt CD/DVD BAG från wesellcd?

Permalänk
Medlem

Nån som har köpt CD/DVD BAG från wesellcd?

Har letat runt lite efter cd/dvd väskor för att förvara mina skivor, det ser inte så vackert ut med spindleboxar överallt på rummet. Men iaf den ser ju helt okej ut och har plats för 400skivor för 148spänn så känns det väldigt överkommligt, men dom har ju inga vidare bilder på den, är det som resten av cdväskorna, typ som caselogic att man kan ställa den lite snyggt o bokhyllan eller är det som det står en bag? Då tänker jag på väskor från stadium och en sådan vill man ju inte ha i bokhyllan

Så om någon har en så får dom gärna ta kort på den så man får se hur den ser ut

Permalänk
Medlem

Jag köpte den väskan, tycker den är skitbra

bra pris med

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av damp81
Jag köpte den väskan, tycker den är skitbra

bra pris med

Det var ju inte direkt det som var frågan, eller hur?
Annars är det en helt vanlig väska med fler "innerfack" bara, likt CaseLogic-väskorna. Köpte en själv och jag satt i samma situation som dig. Blev helt plötsligt mkt prydligare i rummet

Permalänk
Medlem

tackar för svaren båda två, det blir till att beställa två eller tre stycken synd bara att jag inte såg väskorna tidigare, ja fick precis min avi från wesellcd, hade jag haft lite tur så hade jag ju kunnat beställa allt i ett svep, nåväl tackar för svaren iaf

Permalänk
Geeks
SweClockers

Är det inte bladen av plast i dedär pärmarna? Köp riktiga Case Logic istället. Plastfickorna spricker jävligt lätt på de billiga modellerna.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015