Sur på overclockers.se

Permalänk
Medlem

Sur på overclockers.se

Jag beställde en massa saker från webbutiken overclockers.se och det gjorde jag den fredagen den 25 och i måndags så kolla jag hur det gick för min order men den hade inte blevit hanterad så i tidags så ringde jag tilkl dom för att kolla vad dom höll på med och de sa att de höll på att kolla upp sakerna inför min order och skulle skicka den nästa dag. Idag är det torsdag och den är fortfarande inte leverarad. Fattar inte vad dom håller på med där uppe i luleå.

Tack för mig

Xzup

Visa signatur

**Intel Core i5 2500k @ 3.3 ** Corsair 4GB DDR3 1600MHz/CL9/VENGEANCE ** XFX Radeon HD6970 2048MB ** Fractal Design Core 3000** Asus P8P67 PRO ** Win7 Ultimate * Intel 320 SSD 80gb *Samsung TFT 24" S24A350H LED* Xbox 360 Slim * Gamertag: Quill3s

Permalänk
Medlem

vad har de där med denna forums del och göra??

Visa signatur

Intel core 2 duo e6850 @ 4448Mhz, Asus P5E3 WS PRO, Corsair TWIN3X 1600MHz, XFX GeForce 8800GTX

Permalänk
Medlem

Fel forumdel!!!
Ring dom så går det bättre än att skriva trams i ett forum om kylning & överklockning

Visa signatur

Lian-Li PCV2100 :: X2 4800+ :: ASUS M2N32-SLI DELUXE :: Corsair XMS2-6400 4GB :: 2* XFX 7800GT SLI @ 522/1188 :: SilverStone STRIDER 600W :: Dell 2404FPW 24" Widescreen

Permalänk
Medlem

Tja, det har varit påsk vettu, dom kanske fått in många ordrar dom ska bearbeta efter sin påskledighet...

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk
Medlem

Stod väl också förklarat på deras hemsida varför det var lite längre väntetider. Sen är det extremt onödigt att lägga upp en tråd om det, som dessutom ligger i fel forumsdel.
Förövrigt så är overclockers.se den bästa datorbutiken jag någonsin handlat ifrån.

Visa signatur

Dance like a butterfly and sting like a bee.

Permalänk
Medlem

Det har varit påsk, innan jul fick jag vänta på ett chassi i 3 veckor.

Visa signatur

För mycket prylar.

Permalänk
Medlem

Har aldrig haft problem med dom. Kanske för att jag aldrig beställer från dom eftersom jag bor bara någon minut ifrån dom. Men det är riktigt trevliga människor.

Vad dom håller på med kan inte jag svara på men det är inte första gången någon har haft problem med datorbutik. Som senast hade jag problem med pcaction då de aldrig skickade mina varor trots att jag hade ringt 2 gånger och frågat. Sedan avbeställde jag bara.

Permalänk

Vart ligger overclockers.se någonstans i Luleå?

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max 3 rader i size 1. Läs reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk
Medlem

brevid bussgaragen mittemot midgårdsbaren (nära coop arena) längst bort på en smal väg ligger ett hus.. där är det

för övrigt så skrev dom att det var mycket med nya hemsidan och annat med ledigheter ocg röda dagar och sånt.. så inte tycker jag dom förtjänar trashtalk

är helnöjd med dom vad gäller både pris och support

Visa signatur

||> FD Define C <> Corsair RM 650x v2 <> Asus Prime x470 Pro <> AMD Ryzen-7 3800x <> Samsung 970 EVO m.2 500GB + Samsung 860 EVO 1TB <> Kingston Fury Renegade 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL 16 <> Msi 4070 Super OC <> Asus AC86 <|| Skärm: AOC AG271QG 1440p ips G-synk

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd flyttad*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |

Permalänk

Re: Sur på overclockers.se

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xzup
Jag beställde en massa saker från webbutiken overclockers.se och det gjorde jag den fredagen den 25 och i måndags så kolla jag hur det gick för min order men den hade inte blevit hanterad så i tidags så ringde jag tilkl dom för att kolla vad dom höll på med och de sa att de höll på att kolla upp sakerna inför min order och skulle skicka den nästa dag. Idag är det torsdag och den är fortfarande inte leverarad. Fattar inte vad dom håller på med där uppe i luleå.

Tack för mig

Xzup

Vet du om att du beställde på Fredag, lång fredag = helgdag. Och du kollade hur din order låg till i måndags, annandagpåsk = helgdag. Du borde väl kunna ge dom en vecka innan du wajnar röven av dig.

Visa signatur

Asus M5 A97 R2.0| Corsair Vengance DDR3 16GB| AMD FX 8350| Gigabyte HD 7950 3072Mb *2| Nätagg Corsair AX1200| Logitech Z4 samt QPAD QH-90 vid spelande eller lyssnade på film/musik| Det styrs av Windows 10.
Jösses vad gamla prylar man har :)

Permalänk
Medlem

Spelar ingen roll hur mycket de packar på röda dagar om det inte går att skicka innan posten med flera öppnar?

Man får ha lite tålamot i samband med storhelger och klämdagar mm..

Visa signatur

- Gammal gubbe -