blocket "rena rånet"

Permalänk
Medlem

Tja,, vad ska en säga?? Killen jag handlade mitt första R9800Pro av på blocket köpte flera st på en konkursutförsäljning för 79Kr st. Jag köpte det för 1700Kr av honom.. det var billigt då iaf
Så om någon säljer en massa datorprylar billigt gör honom inte till en skurk nä.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Välkommen till Swec där lunarfjortisarna härjar, saknar ur-swec (blåa) som det var i början typ 2000 eller tidigare dock reggade jag mig först 03

Håller med, går knappt att skriva ett inlägg här längre förräns man får 50 svar om hur man kan var så in i %¤¤#¤" dum el inte kansärskriva el var man har stulit dit el dat osv osv osv

Permalänk
Medlem

Det är trevligt att folk här anklagar andra för att vara kriminella när de är en hårfin gräns om de inte själva bryter mot PUL.

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem

Skicka jusst ett mail till snubben för att kolla vad han menar
alla 10 för blabla eller bara 1 för det priset.

Kan va kul å se=D

Visa signatur

[Q6600@3.3][MSI P35 Diamond][6GB CorsairDominator@1100][260GTX OC 896MB][0.120+0.320+0.500+2x0.640+2x1+1x2 Nas TB][Corsair HX 750W][P182B][Dell 2209WA]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av marre_p
Skicka jusst ett mail till snubben för att kolla vad han menar
alla 10 för blabla eller bara 1 för det priset.

Kan va kul å se=D

Du kunde ha besparat dig själv och den snubben dom tio mailen. Han har redan sagt att det är styckpris.

-k0nsl

Visa signatur

Intel® Core i7-2600K @ 5.1GHz (Cuplex Kyros XT) | ASRock Z77 Extreme4 | 16GB RAM | Asus HD DirectCU 6870 (MCW55) | 2x OCZ Agility 3 RAID 0 (Linux Mint / Zorin OS).

Permalänk
Medlem

Finns alltid fabriksgaranti.. är kvittot bara gilltit så spelar det ingen roll. Finns folk som tycker det är bra att kunna köpa saker samma dag som man kommer på det och den lokala datahandlaren är kanske inte den billigaste (sen finns det dumt folk också ;).

Permalänk
Medlem

Alltså, Denna tråden var riktigt rolig! folk som inte läser den men svarar i alla fall. Personen som alla trodde var tjuv skriver i forumet o.s.v. haha, Jag älskar Sweclockers!

Visa signatur

http://www.propartganda.com/bumgropes/king/cheesehelmet.jpg - Kolla in den mäktiga osthjälmen!

How can you trust anyone that bleeds one week in the month without dying?

Permalänk

Konstigt snubben skriver kvitto finns?

Kanske något han pluttat ihop själv då?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleKofot
Ska väl du skita i, hatar folk som leker polis.

Hihi, lite lustigt med ditt nick ändå

Visa signatur

Är du också lite less?

Permalänk
Medlem

Kvitto på allt medföljer.

Kan vara en privatperson som köpt en pall med datorprylar. då kostar det inte så mycket alls..

Visa signatur

[list][*]Popcorn Hour A110
[*]Philips 42" Full HD[/list]

Permalänk

Rolig tråd, men vad är det egentligen för konstigt med att man har massor av nya datordelar, jag vet en snubbe som köpte en stor fet kartong med bara hårddiskar bara för att det skulle bli billigare och han kunde sälja många av dem och samtidigt tjäna pengar.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM

Permalänk
Medlem

Jag behöver en hårddisk!