Jag håller på att bli lurad, vad att göra?

Permalänk
Medlem

bra gjort! skulle själv också åkt hem till honom/henne som hade blåst mig på någon pryl och tagit soppapengar + pengar för saken han köpte. Utan tvekan. Hade han blivit aggresiv hade man åkt där från ca 5 minuter, ringt snuten, sen åkt dit igen när snuten är där och berätta alltihopa, tror inte snuten en, hade jag visat dom en tråd på Sweclockers

Permalänk
Medlem

Haha!! Så ägd han blev! Bäst va att du satte dig och glodde på TV och pratade med hans flickvän.. det gjorde du bra!

Visa signatur

|| Amd Sempron 2400+ @ 2.0ghz || Asus A7V600-X || 2*512mb Twinmos (1gb) || nVidia Gainward 6600GT "GS" || 200gb Maxtor || Win XP pro sp1 ||
|| Ultra-X Flat || MX510@Steelpad 4D || Koss SB-45 ||

Permalänk
Medlem

Var hon söt?

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Inaktiv

tvivlar starkt på att han åkte dit alls, men jag förstår honom, har själv blivit lurad på 1300 kr, men vågade inte åka dit för jag var rädd för vad jag kunde göra, ironiskt att jag ALDRIG skulle tåla att nån gjorde så mot mig och iom det vetskapen förstod jag att det bästa är att glömma det istället för att krossa hans skalle

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
tvivlar starkt på att han åkte dit alls, men jag förstår honom, har själv blivit lurad på 1300 kr, men vågade inte åka dit för jag var rädd för vad jag kunde göra, ironiskt att jag ALDRIG skulle tåla att nån gjorde så mot mig och iom det vetskapen förstod jag att det bästa är att glömma det istället för att krossa hans skalle

Varför inte våga? det är de som har något att vara rädda för inte du?

Jag förväntade mig faktiskt lite mer motstånd från hans sida men han var som sagt så chockad..

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av lasse_legosoldat
Varför inte våga? det är de som har något att vara rädda för inte du?

Jag förväntade mig faktiskt lite mer motstånd från hans sida men han var som sagt så chockad..

Det jag menade var att jag visst har nått att vara rädd för och det är mig själv och vad jag skulle ta mig till ifall jag flippa ur

Permalänk
Avstängd

Bråka och bråka man kan åka dit snällt och ställa ett ultimatum. Sen sker det inget så GÖR man så han tar arslet ur vagnen.

Permalänk
Medlem

pazu - känns som att du kanske skulle ta och isolera dig från resten av samhället med tanke på att du inte kan kontrollera dig.

Visa signatur

optimisten påstår att vi lever i den bästa av världar, medan pessimisten fruktar att det är sant

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
men vågade inte åka dit för jag var rädd för vad jag kunde göra, ironiskt att jag ALDRIG skulle tåla att nån gjorde så mot mig och iom det vetskapen förstod jag att det bästa är att glömma det istället för att krossa hans skalle

HAHAHA! Snacka om att leva i en fantasivärld!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
tvivlar starkt på att han åkte dit alls, men jag förstår honom, har själv blivit lurad på 1300 kr, men vågade inte åka dit för jag var rädd för vad jag kunde göra, ironiskt att jag ALDRIG skulle tåla att nån gjorde så mot mig och iom det vetskapen förstod jag att det bästa är att glömma det istället för att krossa hans skalle

Haha, det där var det mest patetiska jag hört. För vem försöker du spela hård?

Permalänk
Medlem

Ja, mord tycker jag är en bra lösning när man blir lurad på lite pengar.

Eh.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
tvivlar starkt på att han åkte dit alls, men jag förstår honom, har själv blivit lurad på 1300 kr, men vågade inte åka dit för jag var rädd för vad jag kunde göra, ironiskt att jag ALDRIG skulle tåla att nån gjorde så mot mig och iom det vetskapen förstod jag att det bästa är att glömma det istället för att krossa hans skalle

jo,du skulle ju göra det..bad boy 4 life

Visa signatur

Take you wonder by wonder
Återinför övriga ämnen
On a magic carpet ride

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pazu
Det jag menade var att jag visst har nått att vara rädd för och det är mig själv och vad jag skulle ta mig till ifall jag flippa ur

Fett grym du e mannen.

Permalänk
Medlem

ja pazu vet iallafall skillnad på rätt o fel, efterssom han inser att det inte e så väldans bra att slå på folk.. så om han väljer attinte åka hem till en lurendrejjare pga sig själv, är inte det bra då? jag menar att åtminstone kontrollera sig själv på det viset...

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem

Mycket rakryggat! 99% av Sweclockers innevånare skulle svära lite framför datorn, skriva ett argt inlägg med baseballträn och andra tillhyggen. Det är en jävla skillnad att vara tuff IRL än framför datorn.

Visa signatur

Abe:
I used to be with it, but then they changed what "it" was. Now, what I'm with isn't it, and what's "it" seems weird and scary to me.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HoFFa
Mycket rakryggat! 99% av Sweclockers innevånare skulle svära lite framför datorn, skriva ett argt inlägg med baseballträn och andra tillhyggen. Det är en jävla skillnad att vara tuff IRL än framför datorn.

True, true..
...tjaffsa aldrig med sweclockers styleen shiwo.....

Permalänk
Hedersmedlem

Eftersom det verkar ha löst sig..

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |