Glömt säga upp Loopia webhotell, vad göra?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Dansken
Hmmm, vad var det någon sa för ett år sedan då tråden med webhotell för en femma var uppe...................

Yep...

Fast loopia är bland de bästa också. Man ser ju hur bra supporten är om man kollar på denna tråd.

Visa signatur

Asus P5K-Premium WiFi | Intel Core2Quad Q6600 @ 3.3Ghz | 4x2GB OCZ Platinum | Radeon HD6950GB | Intel SSD 160GB

Permalänk
Medlem

Fick mitt brev idag med bekräftelse om uppsägning, skönt att man var ute i tid.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Decibel
Heh, vad ska du säga ? typ "" hej, jag har inte läst/förstått era villkor som jag godkänt och har inte sagt upp mitt konto i tid som man måste göra för att inte behöva betala ett år till, snälla, låt mig avsluta ""

Svälj misstaget och gå vidare

Kan säga till dig tjackskalle att det var inga problem att säga upp det, eller att det var några problem där.

Svälj din egostil stället.

Visa signatur

Workstation: Intel Core i5-10400 | Gigabyte B460M DS3H | 16GB DDR4 | Geforce GTX1660 SUPER 6GB |
Server: Dell R730xd | Intel Xeon E5-2640 | 64GB DDR3 ECC RAM | Dell VMware vSphere ESXi 6.5
NAS: Synology 212J 2x4TB, Synology 218play 2x4TB | MSMCP CCNA1

Permalänk
Medlem

faxade en uppsägning idag, hoppas det blir godkänt fast jag är för sent ute:D

Visa signatur

MSI K8N NEO4-F, AMD 64 X2 3800+, 2gb minne, XFX gf 7800GT

Permalänk
Medlem

Kan tänkas att Loopia kanske har koll på denna tråd?

Permalänk
Medlem

Vart får man tag på uppsägnings lappen? jag är också sent ute fast jag hittar den inte på deras hemsida

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Karim
Vart får man tag på uppsägnings lappen? jag är också sent ute fast jag hittar den inte på deras hemsida

http://www.loopia.se/blanketter/uppsagning.pdf

Permalänk
Medlem

Nej, nu blir man ju nästan arg... här får man hem en faktura på privatpaket trots att man sagt upp abonnemanget för över ett halvår sen.

Edit: Mycket riktigt var det en felaktig faktura, lite skillnad att betala 1105kr istället för 49kr för ytterligare ett års användning av domänen.

Visa signatur

"Kärlek är sådant som växer på träd och ibland trillar ner."
nicklas.gummesson.net