www.kylning.com

Permalänk
Medlem

www.kylning.com

Dom är jävligt bra, ligger vid Odenplans Tbana......bra service och helt ok priser...är du trött på ditt tröskverk till burk..gå dit =)..

"happy customer

Visa signatur

::L::

Permalänk
Avstängd

Nyttan med den här tråden?Göra lite P.R för kylning.com? Vill man testa dom är det ju bara att gå dit så.

Visa signatur

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Permalänk
Avstängd

Det här är sweclockers inte lunarstorm eller annat icke hardware forum

EDIT: jag menar "vi vet redan"

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem

Har handlat därifrån flera gånger, bra priser, skitbra support, snabba leveranser, bra hemsida.
Mitt nätagg som jag köpt därifrån brann upp en dag, kontakta de genom email och inom några minut fick jag svar; "Vi skickar ett nytt nätagg till dig med förbetaltfraktsedel".
Jag frågade om jag inte kunde få en OCZ Modstream istället då mitt gamla nätagg kostade ungefär lika mycket, jo det gick! Fick hem en OCZ Modstream 450w!
Rekomenderar starkt!

Visa signatur

"Signatur raderad. Åsikter om mig skall tas via albert@sweclockers.com eller pm /GAPa"
[u]Vote GAPa for president![/u]

Permalänk

Jag är relativt frekvent kund där.. iallafall 5-6 gånger om året.. blir det nog..
Förra året jobbade det en riktigt toksöt tjej där! Man kunde knappt få ut vad man ville ha ur munnen! hehe

Visa signatur

|:- AMD XP 2400+ @ 2.5 GHz -:|:- 512MB CL2 DDR -:|:- ASUS A7V600-X -:|:- Gainward GeForce 6600GT Golden Sample -:|:- CPU/NB = Vattenkylt -:|

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bomber3
Det här är sweclockers inte lunarstorm eller annat icke hardware forum

Säker? Jag tror du ska "7500 inloggade datorentusiaster möts här varje dag!" med en skopa grovsalt.
Jäkligt synd att de har disablat funktionen för att se aktivitet i de olika forumdelarna på swec. Men förmodligen skulle annonsörer etc dra direkt om de såg: Övriga ämnen (758 Viewing)

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Magnetikk
Jag är relativt frekvent kund där.. iallafall 5-6 gånger om året.. blir det nog..
Förra året jobbade det en riktigt toksöt tjej där! Man kunde knappt få ut vad man ville ha ur munnen! hehe

Välkomen till klubben. "Eheeemmm jag ska ha ehemmmm":D
Men dom är schyssta där. Snabb mail support mm

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Håller med om det där med flickan i affären, kände mig riktigt "nördig" att gå in o handla datordelar och så står en jätte söt tjej där, hoppas ni fattar vad jag menar

Visa signatur

Signatur raderad 17/6-08

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av QBNastyNaS
Håller med om det där med flickan i affären, kände mig riktigt "nördig" att gå in o handla datordelar och så står en jätte söt tjej där, hoppas ni fattar vad jag menar

Jo kände samma sak här.. Synd att hon inte varit där dom senaste gångerna man var där...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk

Ah, ni pratar om den långa, mörkhåriga skönheten?

Hon var fin, riktigt fin. Snyggt klädd var hon också, i alla fall när jag var där.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Hedersmedlem

lol denna länken måste mailas till carro

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
lol denna länken måste mailas till carro

Carro är tjejen i butiken, för er som inte fattar

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
lol denna länken måste mailas till carro

Haha as skönt, gört

Iaf så är kylning.com bra det tycker jag med. Hjälpte mig snabbt förut med mitt Abit moderkort som krångla. Gick dit med burken väntade en liten stund sen var det biff alla var nöjda speciellt jag

Permalänk
Hedersmedlem

Hon är trevlig också

OT: Deras tidigare lokaler var roliga, nu är det nästan för lätt att ta sig dit
Även fast jag ofta beställer från webben så är det väl Kylning och Mycom som ligger närmast till hands om man behöver något snabbt. Speciellt när jag jobbade vid Odenplan. Men vi har nog alla våra favoriter.

Visa signatur

Perhaps its everything you say-G´kar
Fools to the left of me feeders to the right - I need to find a real job! - Londo Mollari (Babylon 5)

Permalänk
Medlem

Helsjysst personal som verkligen har kunden i fokus och dom är mycket serviceminded!

Rekommenderas varmt!

Visa signatur

2500K @ 4.6<> 16Gb RAM <> Gigabyte Radeon 6970 OC <> 2*OCZ Vertex 3 120Gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av dahl
lol denna länken måste mailas till carro

Ok, ålder och är hon singel?

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Hedersmedlem

ålder 24
ej singel.

Visa signatur

Gammal är gubbe

Permalänk
Medlem

För oss som är 1036.4 kilometer bort är det inte mer än rätt att en bild på flickebarnet införskaffas och delas med oss övriga.

Visa signatur

"..make the move over to a rackmount case, because rackmount cases get you chicks.."
-- Routermonkey

Permalänk
Medlem

Ja som hade för mig att den där tjejen slutade på kylning.com och började jobba på mycom istället... men de kanske inte är samma brud?

Permalänk

jo kylning.com är nog den bästa butiken att handla från på nätet.
mitt moderkort strulade, hadde skickat in det 2 ggr så jag tröttna på abit, frågade om jag inte kunde få ett DFI tillbaka? Jovisst. 3 dar senare så låg brädan på ica och väntade

Perfekt!

Visa signatur

Inte kasta bäver i trähus!