hittat äkta D&G på ebay?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Varberg
Registrerad
Jan 2002

hittat äkta D&G på ebay?

jag udnrar om jag gjort det, vann ett par byxor i förra veckan, som har kommit nu.

Hittar inget som tyder på att det inte är äkta, och jo jag har sett att just de byxrona finns att köpa hos D&G affärerna.
Det har hologram grejen, det har d&g knappar över allt, där det finns knappar... det står dolce & gabbana i byxfickan, inget alls som tyder på att det är oäkta... slitningarna e gjorda på exakt samma ställen, och det känns likadana i tyget....

jaja iaf, mitt bud vanns på 1300kr, jag har en lite ovanlig storlek, 38 imidjan... men han hade ute ett par likadana fast i 32 i midjan.... och de budet slutade på långt över 2000, var över 2000 med 13 timmar kvar... det var när jag såg det som jag tänkte att jag köper dessa...

byxorna äkta kostar över 3000 i sverige för övrigt... jaja, han har 99,8% i sin statestik... enda klagomålet gällde nåt som inte kommit men som sedan kommit iaf... och det fanns inga kommentarer bland det över 200 som rör fejk...

utan bara bra, snabb leverans och sådana saker... har jag gjort ett fynd, eller vet nån ett sätt att se om det är äkta.... hur som helst är det skitgoa att ha på sej... och förövrigt hur vanligt är det att hitta äkta saker?

Core i5 3570k, 8GB minne, Geforce GTX 670

EEE PC 1005 som kör ubuntu 12.04