Permalänk

Svar till Peter77
Java är givetvis installerat. Om jag inte vet fel så räcker det med version 1.42 Java fungerar fint på datorn, då det är inkluderat med installionen. Då vet man hur man startar Tack så mycket

Svar till m0REc
Okej

******************
Äntligen, efter mycket möda och besvär fick jag ordning på Azureus. Tusen tack för all hjälp!

Visa signatur

// Sebastian

Permalänk

JAg tänkte att jag lånar tråden lite, jag har problem med att få igång detta. följande fel får jag när jag ska starta det:
java -Xms16m -Xmx128m -cp "/home/mattias/azureus/Azureus2.jar:/home/mattias/azur eus/swt.jar:/home/mattias/azureus/swt-mozilla.jar:/home/mattias/azureus/swt-pi.j ar" -Djava.library.path="/home/mattias/azureus" -Dazureus.install.path="/home/ma ttias/azureus" org.gudy.azureus2.ui.swt.Main ''
Exception in thread "main" java.lang.UnsatisfiedLinkError: /home/mattias/azureus
/libswt-pi-gtk-3106.so: /home/mattias/azureus/libswt-pi-gtk-3106.so: cannot open shared object file: No such file or directory
**
Massa mer text
**
...at org.gudy.azureus2.ui.swt.Main.<init>(Main.java:73)
at org.gudy.azureus2.ui.swt.Main.main(Main.java:100)
Azureus TERMINATED.
..

Någon som vet vad som är fel? verkar som den har problem med libswt-pi... Men filen finns där..

MVH Mattias

Visa signatur

Amd 64 Powwa!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LMX
Bytte från motif (tror jag) till gtk. Så nu är azureus härligt vackert också

http://img178.echo.cx/img178/4784/azureus3xg.th.jpg

snyggt!
hur lyckas du få "aktivitets fältet" nere i menyn där nere? är lite ny på xfce

Permalänk
Medlem

tack!
högerklicka på panelen -> Add new item -> Taskbar.
om taskbar inte finns med i listan så installera xfce-goodies.

Permalänk

Jag har samma problem med sökvägen till java. Jag har angett sökvägen till binärerna men det vill sig ändå inte

Visa signatur

» Well, tough titties...