Företagspaketet - leveranstid

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
London
Registrerad
Apr 2002

Företagspaketet - leveranstid

Ni som är erfarna handlare med företagspaketet, vet ni om jag vågar hoppas på att min dator kommer redan idag eller ska jag räkna med imorgon tidigast?

http://server.logistik.posten.se/servlet/PacTrack?lang=SE&xsl...

Nunca te acostaras
sin saber una cosa más

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Jul 2001

Posten är ju ena snikna jävlar... även om man betalar för företagspaket så får man inte den tjänsten om man är privatperson. helt åt helvete...

A legacy of pride, A future of promise
gusvo085.mine.nu

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
London
Registrerad
Apr 2002

Kanske det, visserligen har jag beställt genom företaget och i företagets namn (med en delägare, jag, som mottagare)

Nunca te acostaras
sin saber una cosa más

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
...
Registrerad
Jul 2001

låter jävligt snabbt, borde ta minst ett dygn.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
London
Registrerad
Apr 2002

Hehe, nu har jag naturligtvis gett upp hoppet men det vore mycket trevligt om den ville komma imorgon *otålig*

Nunca te acostaras
sin saber una cosa más

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
...
Registrerad
Jul 2001

det ska den normalt göra. De samlas på en uppsamlingsterminal i natt, och sorteras tillsammans med allt som skall till samma ställe och körs dit inatt, den anländer antagligen till en spridande terminal och sedan körs den ut under dan.

om det går snabbare så är den ute hos speditör nu, men han inte med ut på bilen, och då kommer den i morgon.

Trädvy Permalänk
Gäst
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
det ska den normalt göra. De samlas på en uppsamlingsterminal i natt, och sorteras tillsammans med allt som skall till samma ställe och körs dit inatt, den anländer antagligen till en spridande terminal och sedan körs den ut under dan.

om det går snabbare så är den ute hos speditör nu, men han inte med ut på bilen, och då kommer den i morgon.

Du lever i en drömvärld.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Jag har aldrig råkat ut för att ett företagspaket tar längre tid än en dag.
Ser man på mansnets paket får han det på fredagen med kollinummer.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004

Men du har väl beställt ett företagspaket till en privatpersson då blir det så att paketet går åt helvete

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Stockholm - Hässelby
Registrerad
Jul 2001

Precis, om det är företagspaket till en privatperson så kan det bli lite problem.
Annars skall det normalt ta en dag. Har varit med om att få vänta på avi ett par dagar (företagspaket).

Edit: bäst att ha koll på var paktet är med andra ord.

Perhaps its everything you say-G´kar
Fools to the left of me feeders to the right - I need to find a real job! - Londo Mollari (Babylon 5)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
London
Registrerad
Apr 2002

KOM PRECIS

Nunca te acostaras
sin saber una cosa más