klädbutiker på internet

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Nov 2003

klädbutiker på internet

Söker webbbutiker med fina och kända märkeskläder. finns ju zoovillage och junkyard men jag har tröttnat på zoovillage och junkyard är inget och kolla på

söker butiker med kläder, skor eller något dylikt på internet. visst kan butikerna vara från danmark eller något liknande men inga överpriser på frakten.

Har en snabb datta

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Feb 2004

På Blocket kan det finnas seriösa säljare som säljer även nya kläder. Annars är ju eBay rätt hett om man orkar leta och undersöka lite (så man inte trampar på några kopior).

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004

http://www.fancylove.com/ om du tröttnat på det vanliga

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Nov 2002

CHA: Fractal Design R3 PSU: Newton R2 650W MB: Crosshair Formula V CPU: X6 1090T @Default FAN: CNPS-9900 MAX RAM: 2x 4GB Dominator GPU: Sapphire HD6950 2GB SSD: Crucial m4 256GB HDD1: Barracuda Green 2TB HDD2: WDC 1TB LCD: Samsung 2233RZ

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Nov 2004

This plan is so perfect, It's retarded!

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Nov 2003

www.loserkids.com

www.skatesonhaight.com

*Edit både e från usa o frakten kostar la typ som ett hempaket i swe...runt 3-400:-*

jag antog att det va likanade klädes märken du letade efter ?

Gam3: I7 2600K, Sabertooth, 8GB Vengance, EVGA 780 SC ACX, HX750w, 240 SSD 3TB HDD
H3pc: C2Q 6600, Gigabyte EP35-DS3, 4GB Domminator, 280x OC, CX650w, 60 SSD, 12TB HDD

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2005

Lånar tråden lite.

Vill fråga om det är någon som vet nån bra butik på nätet där man kan trycka sina egna tröjor? Alltså att man själv väljer ut bilder eller text som man sedan skickar för tryck.

Tacksam för svar!

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Feb 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bennax
Lånar tråden lite.

Vill fråga om det är någon som vet nån bra butik på nätet där man kan trycka sina egna tröjor? Alltså att man själv väljer ut bilder eller text som man sedan skickar för tryck.

Tacksam för svar!

Ownlabel ska göra det har jag för mig. www.ownlabel.com eller www.ownlabel.se , minns inte vilket.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2005

Tackar! Verkar vara en bra affär.

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Kristianstad
Registrerad
Okt 2003

http://www.myxwear.com/ kan man också designa sina egna tröjor!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2002

ebay.co.uk har jag köpt kläder från, kolla efter säljare med bra feedback bara så får du grejerna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2002