Företag som säljer saker med sin logga på?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004

Företag som säljer saker med sin logga på?

Hej!
Jag letar efter företag som säljer varor/kläder med sin logga på. Jag syftar på typ www.norrlandsguld.nu , där säljer dem kläder/allt med loggan på. Finns det någon likanande affär. Typ volvo,pripps..

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
[S K Å N E]
Registrerad
Apr 2004

De flesta företag har nog dessa produkter, maila och fråga!

Det heter Webbplats. Död åt hemsida...
http://www.nada.kth.se/dataterm/rek.html#a90

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Storstad
Registrerad
Jun 2003

ozc de brandar jhu allt

Lenovo P1

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gbg
Registrerad
Nov 2004

Volvo har en jäkla massa saker med sin logga på. Kom till gbg och åk till nån random affär i volvo city.

Det man inte vet, har man inte ont av.

Människan är fortfarande i beta-stadiet.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Registrerad
Jun 2004

Nu är fråga om vem skulle gå runt med ett företags logga på bröstet och dessutom betalat för det.

Jag skulle knappt gå runt hemma med reklam på kläderna.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av KalleKofot
Nu är fråga om vem skulle gå runt med ett företags logga på bröstet och dessutom betalat för det.

Jag skulle knappt gå runt hemma med reklam på kläderna.

M A S S O R av folk.

Nike, Adidas, JM, Levi´s, Diesel osv är också företagsloggor.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004

Jag tycker att det är fränt med lite mer udda loggor. Alla andra har ju de märkena som SUMITOMO radade upp.

Har Volvo ingen webshop?
Finns det något annat företag som har det?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Apr 2004

I princip alla lite större företag har en egen "kollektion" med reklam-kläder för att dela ut till kunder, anställda, ha som (tröst-)priser i tävlingar etc.
Det är dock inte speciellt ofta man ser att de säljs, men gör som ear sa, skriv ett trevligt mail och "tigg"

- Gammalt är äldst - P3V4X - PII350@518/148 - 128MB PC100 - TNT2M64@default - Seagate Medalist Pro 10GB ATA33 -

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Volvo, Toyota, Opel, SAAB, Scania, BMW mfl. har kollektioner med t-shirts kepsar osv. Men de säljs oftast inte direkt på nätet utan hos respektive återförsäljare. Bara ge sig dit och handla.

System: i7 4790k | Asus Maximus VII Hero Z97 | 16GB Adata Red | MSI GTX 1070 | Noctua NH-U12S | Lagring SSD: Samsung/Crucial 6TB | NAS: >20TB | NZXT H440W | EVGA Supernova G2 750W | 32" Philips BDM3270QP | 27" Dell U2713HM | SteelSeries Apex M800 | Logitech G502 Proteus Spectrum | Logitech Z-623 | Windows 10 Eng |

Trädvy Permalänk
Gäst

Det kallas presentreklam och är inget man säljer. Företagen har det som giveaways. Åk till företaget och tigg.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Gbg
Registrerad
Nov 2004

Du kan ju maila volvo:

"Hej,

Jag älskar verkligen erat företag och det skulle vara en ära för mig att få gå runt med eran logo på min tröja.

Skulle ni kunna skicka en t-shirt till mig?

Mvh gyppo"

Det man inte vet, har man inte ont av.

Människan är fortfarande i beta-stadiet.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Luleå
Registrerad
Jun 2002

I stort sett alla företag har profilkläder, bara att maila och höra hur det går att lösa

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jan 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av yngve_olsson
Du kan ju maila volvo:

"Hej,

Jag älskar verkligen erat företag och det skulle vara en ära för mig att få gå runt med eran logo på min tröja.

Skulle ni kunna skicka en t-shirt till mig?

Mvh gyppo"

Hehe, jaa du. Så gärna vill jag inte ha det, så jag tror att jag struntar i tiggar brev.