Permalänk
Medlem

Spelforum

Är det nån som kan rekommendera nåt bra och aktivt spelforum? Tycker denna forumdel börjar bli lite sömnig, dessutom är det för mycket CS för min smak, och i viss mån även för låg nivå på diskussionerna.

Trist men så är det

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Medlem

Med spelforum förmodar jag att du menar alla möjliga spel, eller? Något sådant har jag inte koll på, men testa www.fz.se eller nordicgamers kanske!?

Annars håller jag på att starta upp www.rpgworld.se, dock inte så aktivt än.

Vidare är www.worldofwar.se forum mkt aktivt, men det är ju dock inriktat på just WoW.

Permalänk
Medlem

Menar väl ungefär ett som det här, fast med mindre CS och lite mer gamecube kanske.
Gillar det här forumet, men tyvärr är det ju så att GC-trådar drunknar i alla CS-trådar. FragZone gillar jag inte, för låg nivå där med och ett sunkigt gränssnitt i furumet eller hur man ska uttrycka sig.

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Permalänk
Avstängd

www.superplay.se
www.loading.se
www.ga-forum.com (engelskt men bästa forumet i världen)

Permalänk
Testpilot

FZ, brukar inte kolla så mycket i forumet men det jag sett verkar väl ok.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NAD
FragZone gillar jag inte, för låg nivå där med och ett sunkigt gränssnitt i furumet eller hur man ska uttrycka sig.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av hunden
FZ, brukar inte kolla så mycket i forumet men det jag sett verkar väl ok.

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Visa signatur

Receptforum - Om maten själv får välja

http://www.receptforum.se

Permalänk
Medlem

Tack för tipsen

Visa signatur

Elektrolux Kyl/Frys | 4-plattors AEG-spis med ugn | Philips brödrost | 1200W Philips vattenkokare | AFK elvisp | Allt kopplat till 230V 50Hz 10A.
Klaga inte på mina inlägg, jag kan ha varit full när jag skrev dem.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid

Oj då, tyckte det stod att det var fragbite han inte gillade. Sen heter ju sidan FZ nu för tiden och inte Fragzone

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]