Riktigt låga priser

Permalänk
Medlem

Riktigt låga priser

Hallå grabbar,vill medela er om denna butik http://www.edirectclub.com/ som har riktigt låga priser,men det kostar 19 $ att bli medlem men det är det värt,ganska så snabb service (5 dar),men det som fångade mig var ju priserna se t ex denna Radeon 850XT bara 149 $ runt 1300 i svenska kronor skulle jag tro,men titta in dit om ni vill ha låga priser,beställde därifrån för en vecka sedan!

Permalänk

menar du att du har fått nåt därifrån?

Permalänk
Medlem

Hoppas du inte förskottsbetalade.

Visa signatur

Är du en arrogant översittare som vet lite bättre än alla andra? Välkommen till Akademiska ämnen, arbetsliv och samhällsdebatt
☺☻☺☻☻☺☻☺
Republikanska föreningen

Permalänk
Medlem

"We are now offering eDirect Club memberships – normally a $99.95 value – for $19.95, and are now including your choice of a FREE Apple iPod, Samsung 17" LCD Monitor, or a Sony PSP ... a total retail value of over $200"

Jo jag tackar jag.. Ni kan sätta in 200kr vardera på mitt konto istället, så "lovar" jag att skicka er varsin jättedyr grej. Då har ni ungefär samma chans att få era grejer, och dessutom blir ni blåsta i Sverige och inte i något annat land som ni inte ens vet vilket.

Visa signatur

detta är min nya sign!

Permalänk
Medlem

Samma ställe som i denna tråd, http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=46931.... Åter igen, gör en google sökning så ser ni vad företaget går för.

/Viktor

Permalänk
Medlem

jag har köpt en PSP och fått den inom 5 dar så att,jag är nöjd

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av
jag har köpt en PSP och fått den inom 5 dar så att,jag är nöjd

Och jag har 5 rosa elefanter i trädgården.

Permalänk
Inaktiv

Vad tjänar du på att sprida den där skiten? Ser ingen referal-länk. Det man betalar för är ju en html-sida med lite tips om hur man vinner auktioner på internet och några länkar till begagnade datorer. Inte värt 150 spänn är min dom.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Juggler
Vad tjänar du på att sprida den där skiten? Ser ingen referal-länk.

Letade efter precis samma sak

Så länge det inte är hans egen sida då... Hmmm

Visa signatur

- "ZyberZone är min nya hjälte." - LazyDroog, 2004-09-12 13:23
- "Saying that Java is nice because it works on all OS's is like saying that anal sex is nice because it works on all genders"

Permalänk

jag är imponerad av att du har fått grejjer av dom, och nästan ännu mer imponerad av att du har vågat beställa... det verkar alldeles för bra för att vara sant.

Permalänk
Hedersmedlem

*tråd låst*

Visa signatur

| Venice 3500+ | A8N-SLI Premium | 2048MB PC3200 | 7900GT | Audigy2 ZS | WD Raptor 74GB |
| Antec P180 | Seasonic 400W | Dell 2405FPW | Kylning: Scythe Ninja, BQ Polar Freezer, två Adda 120mm |