Permalänk
Medlem

DVD-fodral

Jag undrar om det är någon som vet var man kan hitta det här DVD-fodralet:

Fodralet heter Super Jewel Box.
Jag har Googlat en lång stund, men hittar bara affärer i utlandet som säljer den. Vill alltså beställa ifrån Sverige bara.

Tacksam för svar!

Visa signatur

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Airwolf
http://www.google.se/search?hl=sv&client=firefox-a&rls=org.mo...

Jag vet jag är rätt duktig du kan tacka mig sen

Hmm... på Engströms (www.nae.se) så måste man tydligen köpa minst 300 fodral, haha. Jag vill bara ha ett.
www.audiomix.se hade också, men dom verkar inte vara seriösa, om man ska gå efter hur sidan ser ut. Ehm...

Visa signatur

Antec Sonata, TruePower 380w | Intel Pentium 4 Prescott, 3.0 GHz | Kingston 2x512 RAM | WinFast PX6600 TD 128 MB | Audigy 2 ZS | Seagate Barracuda SATA 120GB | NEC ND-3520A

Permalänk
Medlem

Du kan nog prova och beställa bara ett fodral. De skriver ju att man ska ange önskat antal i styck och inte i antal förpackningar, som består av 100 st fodral. Elfa kör väl också med något liknande system när det kommer till t.ex motstånd, där står det också skrivet i förpackningar av 100, men det hindrar inte någon från att bara köpa ett.