Vad har ni för erfarenhet av Riksdata?

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Västervik
Registrerad
Jan 2004

Vad har ni för erfarenhet av Riksdata?

Som titeln säger, vad har ni för erfarenhet av Riksdata. Jag har skickat efter ett moderkort därifrån, det har gått mer än tre veckor och har inte fått mitt kort än, börjar bli lite sne på att behöva vänta. Går det mer än 1 månad så avbeställer jag skiten och köper samma kort nån annan stans.

Jag har beställt ett Soltek SL-K8TPro-939 AGP (är lite av en soltek fanboy), jag vill ha just det kortet därför att jag känner på mig att det är på väg att bli utgånget. Alla nya kort som kommer har nästan bara stöd för PCI-Express numera

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jun 2003
Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Västervik
Registrerad
Jan 2004

Nu har jag i alla fall avbeställt moderkortet och köpt 2st 512MB stickor från webhallen istället. Om dom skickar så kommer jag returnera paketet eller så kommer dom få vänta på sina pengar

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2002

Handlade ifrån dom 1 gång och det var sista gången..Betalar hellre mer i pris än köper något därifrån. Dom verkar helt tomma i bollen. Ägaren hade samma inställning som Peter Li

HP 255 | Nexus7 16Gb | Sony Xperia Z 16GB White Edition | Jays a-Jays Two | Arbetslös sedan 2012 | [url="https://www.inet.se/produkt/9990887/fraktfritt-sweclockers]Inet frakt fritt[/url]

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Jul 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DjRaven
Ägaren hade samma inställning som Peter Li

Vem är det?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Västerås
Registrerad
Jan 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fr0hike
Vem är det?

Data Prince ägare.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2004

Du måste ha ett jäkla tålamod om du orkar vänta en månad. Själv hade jag nog avbeställt efter max några dagar.