FC4 - Installera rpm från hd med pakethanteraren

Permalänk

Jag känner mig lite sådär "OMGWTFBBQ! Jag börjar snart gråta" när jag läser trådar med Seb74. Det här är riktat till dig Seb74: Installera Crux, Gentoo, Arch eller Debian om du vill lära dig någonting, inga "men"... För guds skull läs dokumentationen och börja inte klaga åt att det inte är som i Windows. Om du inte kan släppa Windows så fortsätt använd skiten då.

Om du fortsätter i denna stil i ytterligare två månader så kan man nästan garanterat misstänka att du är med i Microsofts "spread the fud"-kampanj där du bara försöker driva Linux-entusiaster till vansinne. Seriöst, det är inte helt otänkbart... :/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Lunke
Beror på vad du menar förbättrat. FC4 är en av de få distar som kör på gcc 4.0 i dagsläget. Men som rent desktop os för nybörjaren lär du inte märka större skillnad.

ok, tack

Visa signatur

People... What a bunch of bastards... | Mac Pro 2x2.26GHz QuadCore - Nehalem, 24GB DDR3, ATI HD4870, 3TB HDD | MacBook Pro 13.3 ", Core 2 Duo - 2.26GHz, 8GB DDR3, 9400M 256MB, 120GB SSD | PowerMac G4 MDD, Dual 1,25GHz, 2GB DDR, 1,45TB HDD | FCNSA | VCP4