Hur lång tid tar frakten från maxfps.se?

Permalänk
Avstängd

Hur lång tid tar frakten från maxfps.se?

Hej, jag har beställt en mus+musmatta och ett headset från www.maxfps.se . Och jag undrar om ni vet hur lång tid frakten tar?
Sökte hör o hittade en tråd om det, men den var gammal så jag tänkte att de kanske har ändrat något? Jag beställde mina saker i fredags och har inte fått dom än.

Visa signatur

[b]I LOVE MY PS2

Permalänk
Medlem

Leverans

Skickas normalt inom 24 timmar.
Denna vara finns normalt i lager för omgående leverans. Normalt skickas varan samma dag om order sker innan lunch.

Skickas normalt inom 1 till 2 dagar
Denna vara finns normalt i lager eller finns i lager hos någon av våra leverantörer. Varan skickas inom 24 till 48 timmar.

Skickas normalt inom 3 till 5 dagar
Denna vara finns normalt i lager hos någon av våra leverantörer. Skickas inom 3 till 5 dagar.

Restorder, levereras när vi får in varan
Denna vara är för närvarande restnoterad, ny leverans är beställd men saknar leveranstid. Denna vara skickas när vi får in den igen.

Tillfälligt slut, skickas när vi får in varan igen
Denna vara är tillfälligt slut och inget leveransdatum kan lämnas, skickas normalt när vi får in den igen.

Förhandsbeställning, levereras när vi får in varan
Denna vara har ännu inte släppts på marknaden. Förhandsbeställningar skickas normalt inom 24 timmar efter vi fått in dem i lager.

Står det i deras hemsida.
Du kan väl maila dom och fråga det tror jag är enklast istället för att folk ska gissa "och det tar inte lika långt för alla människor" ^^

Visa signatur

Olen Jumala ja Rafaelin enkeli tulee hakemaan teiät!
Tackar Grillcliff för varningen och det kan du uppfatta hur du vill.

Permalänk
Avstängd

Okey, tack!

Visa signatur

[b]I LOVE MY PS2