Permalänk
Medlem

Låsa upp mobil i Karlstad

Tjo! Det är så att jag ska bege mig till Karlstad nu på måndag, och jag har en Z1010 som mest legat och skräpat (tyvärr) pga att den är låst till Tre, och eftersom jag anser att Tre är kasst vill jag inte använda Tre, utan mitt Comviq.net.

Finns det någon som vet var man kan låsa upp sin mobil för ca 300, i Karlstad?

Mvh.

Visa signatur
Permalänk

tror du kan låsa upp den själv med utrustning för cirka 300!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokia6230
tror du kan låsa upp den själv med utrustning för cirka 300!

Oj! Berätta hur!

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nikce
Oj! Berätta hur!

http://www.blocket.se/view/5087682.htm?caller=vll_s&l=0&c=1&c... kolla den... den låser upp de flesta SE. Kolla upp det lite närmre på google... kolla min cignatur föresten!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av nokia6230
http://www.blocket.se/view/5087682.htm?caller=vll_s&l=0&c=1&c... kolla den... den låser upp de flesta SE. Kolla upp det lite närmre på google... kolla min cignatur föresten!

Den låser inte upp Z1010

Visa signatur

Laptop: IBM T41 ~ Centrino 1.6 ghz ~ 1024 mb ~ 80 gb ~ ATI Mobility Radeon 9000 32 mb
Mobil: Nokia N70

Permalänk
Medlem

Kostar väll 250kr/300kr att låsa upp den hos 3 vill jag minnas, och med tanke på dess ålder ska det inte vara några problem.

EDIT: Detta förutsätter ju att 3 finns i karlstad, men jag har svårt att tro att så inte är fallet.

EDIT#2: Vet inte hur tråden dök upp, vill verkligen minnas att någon precis svarat....

Visa signatur

Citera eller nämn gärna mig (@ToJa92) om du svarar på något jag skrivit.
Uppskattar du eller blir hjälpt av ett inlägg jag skrivit är jag tacksam om du gillar det.

Permalänk
Medlem

Mumien.se
Skicka in den. Något närmare vet jag inte..

Permalänk
Medlem

Denna tråd är från 2005, jag tror inte han behöver hjälp längre.

Visa signatur

Tack till SAiKoU för avataren!
Stationär: i5-8400 | MSI Z370-A PRO | 24 GB DDR4 | 850EVO 500GB | Corsair VX450 | 1060 6GB Windforce

Permalänk

Haha 7 års bump..

Visa signatur

Gigabyte GA-z97x-gaming 3 | Intel i5 4690k 3.5ghz | Radeon R9 280x | XFX 650W | 8GB Dominator

Inet gratis frakt
PSU Calculator