Permalänk
Avstängd

Butiker i skåne?

hej,

Undrar lite vad det finns för bra datorbutiker i Skåne?

Svara gärna med hemsida till butiken om det finns.

Har sökt på nätet och eniro men hittar egentligen inte vad jag söker.

Med datorbutik menar jag Datorer och tillbehör. Typ JME-Data

Permalänk
Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ca[[pp
www.itel.se <- bäst

Agree.

Visa signatur

XFX Radeon RX 7700 XT Speedster QICK 319 Black Edition | AMD Ryzen R7 5700X | Noctua NH-D15 | Asus TUF Gaming B550-Plus | Kingston Fury Beast DDR4 3600MHz 4x8GB | Samsung 990 Pro 1TB | Corsair HX1000i | Fractal Design Define S | LG 27GL83A | Corsair K95 Platinum | Corsair Sabre RGB PRO Wireless | Corsair Void Elite Wireless

Permalänk

Så länge du inte handlar från just JME så...har haft massor med problem med dem...

Visa signatur

Probably the best Hkkathome© in the world...
*** Borde inte C++ heta ++C istället? ***

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av skruvis
Agree.

Second that.

Visa signatur

(\ /)
(O.o)
(> <) This is Bunny. Han suger.

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hkkathome
Så länge du inte handlar från just JME så...har haft massor med problem med dem...

Instämmer

Permalänk
Medlem

JME här i malmö har jag handlat väldigt mycket av och aldrig haft några problem med så dom kan jag gott rekomendera.

Permalänk
Medlem

Tummen upp för josty!
Letade efter en Linksys WRT54G trådlöst router för några veckor sedan.
Varken JME eller styggapojken hade den inne på lager.
Ringde josty, de fixade in den till mig på en dag, och det blev billigare än om jag köpte den på datorbutiken med frifrakt-lösenordet!
Grymt bra service.

Visa signatur

Oh. Uhm, look... if we built this large wooden badger...

Permalänk
Medlem

Hade inte hört om Josty innan, står inte så mycket om deras priser på deras sida www.josty.se men spanar man in de priser som finns ser man snabbt att itel är billigare :). Synd det ligger i Malmö annars hade man gärna tagit en sväng dit.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av infelix
JME här i malmö har jag handlat väldigt mycket av och aldrig haft några problem med så dom kan jag gott rekomendera.

Har du aldrig haft problem med strulande prylar eller har du aldrig haft problem med de prylar som strulat och du vill de skall fixa?

Jag har nämligen handlat på JME i Lund och även på nätet (eller var en kompis) och för båda strulade det som satan. Fick hota en hel massa och så. De sa till exempel att eftersom de produkt jag köpt inte fanns på marknaden längre gällde inte min garanti och jag kunde inte få en ny produkt (efter ca 6 månader)......jaja...jag har INGA goda erfarenheter av dem alltså.

Visa signatur

Probably the best Hkkathome© in the world...
*** Borde inte C++ heta ++C istället? ***