hur lång tid brukar dustin.se ta på sig

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
fjollträsk
Registrerad
Jan 2002

hur lång tid brukar dustin.se ta på sig

hur lång tid brukar dustin.se ta på sig när det gäller garanti?
jag skickade tillbaka ett moderkort & cpu (en vecka sedan i dag), kortet va helt dött när jag fick det. vet inte vad dom skulle med cpun till men dom ville ha de med

10100111001

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Feb 2005

Dustin brukar vara väldigt snabba.

Eftersom felet uppstod direkt, så vill dom väl göra en mer ordentlig koll på det, då risken för handhavande fel är extra stor vid den tidpunkten (vid montering).

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2004

Hmm skickas inte alla returer till Tyskland för testning sen årskiftet..

Trädvy Permalänk
Dustin
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2005

Hej,

vi skickar inget till tyskland för testning. Komponenter testar vi här, är det nya grejor så skall det bytas ut förutsatt att det är defekt. Msg:a mig gärna RMA så kan jag kolla vad som hänt.

Mvh
Mikael Carinci
Kundservice
Dustin AB / Dustin home AB

Dustin AB
Dustin home AB
Nu även i Danmark & Norge!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
fjollträsk
Registrerad
Jan 2002
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MikaelC
Hej,

vi skickar inget till tyskland för testning. Komponenter testar vi här, är det nya grejor så skall det bytas ut förutsatt att det är defekt. Msg:a mig gärna RMA så kan jag kolla vad som hänt.

Mvh
Mikael Carinci
Kundservice
Dustin AB / Dustin home AB

tackar såmycket men jag ringde i dag & cpu va skickad i går så den har jag (orkade inte fara te sätra & hämta den) men moderkortet hade fassnat i mått system hos er. men det fixade killen nu, han trodde det skulle vara framme på måndag.
synd man inte kan hämta & lämna direkt hos er men det är jag man vill ju ha prylarna inan man beställt dom:D

10100111001