Hyra film ifrån boxman

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
JKPG
Registrerad
Maj 2005

Hyra film ifrån boxman

Så som topicen säger så undrar jag om någon har använt sig av Boxman för att hyra filmer. det skulöle passa mig jättebra men jag är lite tveksam eftersom jag aldrig använt ngt sådant. + att det är över internet. Hur funkar betalningen? e de enkelt? e de bra?

Tacksam för svar

The only thing neccesary for the triumph of evil is one man.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2004

Boxman - Nej!
BraFilm.com - Ja!

"Bästa sättet att få ett arbete att verka svårt, är att skjuta upp det" - Winston Churchill

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Sandviken
Registrerad
Sep 2002

Re: Hyra film ifrån boxman

Citat:

Ursprungligen inskrivet av merlinthegoat
Så som topicen säger så undrar jag om någon har använt sig av Boxman för att hyra filmer. det skulöle passa mig jättebra men jag är lite tveksam eftersom jag aldrig använt ngt sådant. + att det är över internet. Hur funkar betalningen? e de enkelt? e de bra?

Tacksam för svar

Har fått ett par sk. "prova på" erbjudanden från Boxman som jag har provat. Och jag har då inget negatift att säga om Boxman.

Hur det går till ?

Du väljer dom filmer som du vill ha hemskickade. Efter att du har fyllt din "film lista" med så pass många filmer du vill se, så går det ett par arbetsdagar så får du dina filmer ( max 3 filmer åt gången ) hemsickade. Du behåller sen filmerna så länge du själv vill. Är det så att du vill se en, eller två filmer om och om igen, så skickar du bara tillbaka den tredje filmen med embalaget som följer med. Porto är betalt, så du behöver bara dumpa dvd skivan/orna i närmaste brevlåda.

Går sen ett par arbetsdagar, och du får nästa film från din "film lista" hemsickad. Och så går det på.

Betalningen får du ett inbetlningskort hemsickad i slutet av månaden som ska betalas in som vanligt.

Har även provat på "BraFilm.com". Även där så har jag inget negativt att säga om det hela.

💀 Stationär: Intel Core i5-4460 | ASUS B85M-GAMER | HyperX Fury 1600MHz 8GB | Geforce GTX 1080 8GB | Samsung EVO 850 250GB + WD Blue 2TB | Windows 10 Home 64 | Acer G276HL 27" & ASUS VG278HE 27"
💀 Stationär 2 Intel Core i5 3350P | 16GB DDR3 | Nvidia Geforce GT 610 | Windows 10 Home 64 | WD 3TB
💀 Stationär 3: Intel® Core™ i5-4460 | 8GB DDR3 | Nvidia Geforce GTX 960 | Windows 10 Home 64 | SSD 128 GB | HDD 1TB
www.detspokar.se | www.livohelvete.se | info@detspokar.se