Permalänk
Medlem
Skrivet av Fltoig:

Det vore spännande om ni kunde skriva vilken artikel som pratats om i denna tråden, så man kan jämföra med den ni nu säljer för 2495:-
för vad jag kan se skiljer det ingenting.

Jag försökte göra efterforskningar och se vad det var som var ändrat men hittade inget konkret.
HP:s artikelnummer är nu 819185-421 mot tidigare 819185-001. Vet dock inte vad de uppdaterat - om något. Hittar inget i dokumentationen som skiljer.

Visa signatur

i7 8700k @ 4.7GHz | NH-L12 | ASUS Z270i ROG Strix Gaming | EVGA 1080 FTW | 32GB Corsair Vengeance 3000MHz | Samsung 970 Evo M.2 500GB, 840 250GB, Crucial MX500 2TB | Loque Ghost S1 | XB271HU | QX2710 | U2412M | U2719D | Filco Majestouch 2 MX Brown TKL

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej!

Priset på denna är korrekt. Produkten lades upp i vårat sortiment i november. Produkten som tidigare nämnts som låg mot pris 1990kr i somras är en helt annan artikel, med ett annorlunda tillverkningsartikelnummer.

Något som vi skulle vilja förtydliga är även att det aktuella priset inte är exklusivt för bara idag, utan ett tag framöver.

Vänliga hälsningar, Pontus
Dustin Home

Så ni vill förtydliga att det inte är ett "kanonerbjudande" i julkalendern för oss på SweClockers, utan vem som helst kan köpa till samma pris "ett tag framöver"?
Jo, men då tror jag att jag fattar!

Vad skiljer mellan de produkter du talar om?
Eftersom det är en "helt annan artikel" så borde det vara ganska påtagliga skillnader, eller hur?
Berätta gärna!

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej!

Priset på denna är korrekt. Produkten lades upp i vårat sortiment i november. Produkten som tidigare nämnts som låg mot pris 1990kr i somras är en helt annan artikel, med ett annorlunda tillverkningsartikelnummer.

Något som vi skulle vilja förtydliga är även att det aktuella priset inte är exklusivt för bara idag, utan ett tag framöver.

Vänliga hälsningar, Pontus
Dustin Home

Kan vi få ett klargörande vad som skiljer mer än artikelnumret? Att ni kör olika artikelnummer för att slippa sälja ut hela lagret för billigt vid era kampanjer/rea är inget nytt, men här låter det som att du påstår att själva fysiska produkten var olika.

Visa signatur

W10, Intel 5820K, Asus X99-S, Crucial DDR4 2133MHz 32GB, Sapphire 290X Tri-X, Intel 730 SSD, WD Black+Green+HGST, Silverstone FT02, Corsair AX1200, Corsair K90, Logitech MX518, Eizo 2736w, Eaton 5115 UPS. Pixel 7 pro

Permalänk
Skrivet av MultiMan:

Kan vi få ett klargörande vad som skiljer mer än artikelnumret? Att ni kör olika artikelnummer för att slippa sälja ut hela lagret för billigt vid era kampanjer/rea är inget nytt, men här låter det som att du påstår att själva fysiska produkten var olika.

Hej!

Detta är artikeln som vi sålde ut i somras:
https://www.dustinhome.se/product/5010784006/proliant-microse...

HP's artikelnummer 712317-421
Vårat artikelnummer 5010784006

Detta är artikeln som vi säljer nu:
https://www.dustinhome.se/product/5010890207/proliant-microse...

HP's artikelnummer 819185-421
Vårat artikelnummer 5010890207

Som man ser på specifikationerna så är det olika hårdvara i dessa, exempelvis olika antal GB i RAM-minne.

Vänliga hälsningar, Pontus
Dustin Home

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dustin Home:

Hej!

Detta är artikeln som vi sålde ut i somras:
https://www.dustinhome.se/product/5010784006/proliant-microse...

HP's artikelnummer 712317-421
Vårat artikelnummer 5010784006

Detta är artikeln som vi säljer nu:
https://www.dustinhome.se/product/5010890207/proliant-microse...

HP's artikelnummer 819185-421
Vårat artikelnummer 5010890207

Som man ser på specifikationerna så är det olika hårdvara i dessa, exempelvis olika antal GB i RAM-minne.

Vänliga hälsningar, Pontus
Dustin Home

Om du tittar på bilden från denna posten så ser du att det är samma modell med 4GB minne från annonsen i somras som ni säljer nu, så den gubben gick inte.
#15867805

Det är inte heller första gången ni ändrar artikelnummer för att kunna lura kunder på detta viset.
Det är exakt denna typen av saker som gör att man hellre betalar mer för samma produkt hos en annan återförsäljare.

Permalänk
Medlem

Luktar prisfusk på dustin så de sjunger om det för tillfället!
https://www.dustin.se/product/5010875449/gaming-oc?ssel=false...

Samma grafikkort olika priser inklusive moms på företags/privat sidan.
Dessutom är priset upptrissat! För några dagar sedan kostade inte grafikkortet så mycket!

EDIT:
DETTA GÄLLER ÄVEN PROCESSOR!!
https://www.dustinhome.se/product/5010874404/core-i7-6700k-4-...

Finns garanterat mer saker!

Permalänk
Medlem

Det är många saker som har olika priser på home och icke home och anledningen har förklarats här nånstans om du ids leta, jag gör det inte, men vad är det som är fusk med priserna?

Visa signatur

E det så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av StarKzz:

Luktar prisfusk på dustin så de sjunger om det för tillfället!
https://www.dustin.se/product/5010875449/gaming-oc?ssel=false...

Samma grafikkort olika priser inklusive moms på företags/privat sidan.
Dessutom är priset upptrissat! För några dagar sedan kostade inte grafikkortet så mycket!

EDIT:
DETTA GÄLLER ÄVEN PROCESSOR!!
https://www.dustinhome.se/product/5010874404/core-i7-6700k-4-...

Finns garanterat mer saker!

Kortet kostar 7290 kr för privatpersoner och 8011 kr för företag, vad är problemet med det?

Vad menar du att kortet kostade innan jul?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Det finns bara två sorters hårddiskar: de som har gått sönder och de som skall gå sönder.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av StarKzz:

Luktar prisfusk på dustin så de sjunger om det för tillfället!
https://www.dustin.se/product/5010875449/gaming-oc

Samma grafikkort olika priser inklusive moms på företags/privat sidan.
Dessutom är priset upptrissat! För några dagar sedan kostade inte grafikkortet så mycket!

EDIT:
DETTA GÄLLER ÄVEN PROCESSOR!!
https://www.dustinhome.se/product/5010874404/core-i7-6700k-4-...

Finns garanterat mer saker!

Att priser skiljer är inte ovanligt då de är riktade mot olika kundkretsar, Dustin.se är riktade mot företag/organisationer/myndigheter, och dustinhome.se är riktade mot privatpersoner, och därav har de olika prisbild på olika produkter, produkter som är populära till företag är billigare på dustin.se än på dustinhome.se, produkter som är riktade till privatpersoner är billigare på dustinhome.se än på dustin.se, då det som sagt är riktade till olika kundkretsar, och olika köpare.

Grafikkortet har haft samma pris sedan det lades upp, och är således inte "upptrissat", det är bara Misco som ligger några få kronor lägre än Dustin Home på grafikkortet (7284 kr vs 7290 kr):
Dustin Home 2015-12-16 Nytt pris 7 299:- MSI Gaming OC

Lika så för processorn har sjunkit i pris senaste tiden:
Dustin Home 2015-12-23 -119:- 3 704:- Intel Core i7 6700K / 4 GHz processor Skylake S-1151
2015-12-22 -2:- 3 823:- Intel Core i7 6700K / 4 GHz processor Skylake S-1151
2015-12-18 -94:- 3 825:- Intel Core i7 6700K / 4 GHz processor Skylake S-1151
2015-12-17 -71:- 3 919:- Intel Core i7 6700K / 4 GHz processor Skylake S-1151
2015-11-28 -100:- 3 990:- Intel Core i7 6700K / 4 GHz processor Skylake S-1151
2015-11-18 +100:- 4 090:- Intel Core i7 6700K / 4 GHz processor Skylake S-1151
2015-11-01 Nytt pris 3 990:- Intel Core i7 6700K / 4 GHz processor Skylake S-1151

Skrivet av NoAim:

Det är många saker som har olika priser på home och icke home och anledningen har förklarats här nånstans om du ids leta, jag gör det inte, men vad är det som är fusk med priserna?

Yes, i många fall skiljer sig priserna, åt både det enda och andra hållet, i vissa fall så är en produkt lägre prissatt på dustin.se än dustinhome.se, och i flesta fallen så är det tvärt om då produkterna (oftast) har ett lägre pris på dustinhome.se än dustin.se, då de som sagt är riktade mot olika kundkretsar, och företag får som sagt dra av momsen på inköp av produkterna, så bara för att priset ser högre ut så är det i slutänden inte högre för företaget oavsett, då momsen dras av (kvittas) mot den moms de får in från sina egna kunder i första hand, och sedan går överskridande moms in till staten.

Skrivet av zarkov:

Kortet kostar 7290 kr för privatpersoner och 8011 kr för företag, vad är problemet med det?

Vad menar du att kortet kostade innan jul?

Det kostade 7290 kr då med, då den lades upp 15 december.
Vissa tänker inte på att priser till företag och privatpersoner kan skilja, då det är olika kundkretsar som de riktar sig till.

Ex så är tv apparater och annan "konsumentelektronik" i många fall billigare på dustinhome.se än på dustin.se, medans t.ex. företagsrelaterade saker (större skrivare, servrar, nätverk mm) i många fall är billigare på dustin.se än dustinhome.se då de är riktade mot företag.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Vill framföra kritik som jag hoppas ni tar till er.
Gäller ärende: 201086827

Jag reklamerade en dator, ni skickade ut fraktsedel via e-post och lägger upp ovanstående order mot faktura fram tills ni mottar den trasiga datorn.
Allt går enormt smidigt.

Enligt er lagerstatus har ni 4st av datorn jag vill ha.
Så den finns på lager.

Hon jag pratar med lovar att datorn skall gå från ert lager idag.
Då jag pointerade vikten av att jag lär ha den så fort som möjligt.

Jag får orderbekräftelse till min e-post 08:32.
Allt ser bra ut, status på ordern är "bekräftad".

Kl 14:00 har jag inte fått något e-post om att datorn har skickats så jag kollar sidan igen och ser att det står "bekräftad".

Ringer upp kundtjänst som garanterar att den skall skickas idag.

Kl ca 1700 så är inte statusen på ordern ändrad och inget e-post.
Så ringer och killen i kundtjänsten Säger att den kommer gå med er postbil kl 19.

Men nu kl 2100 så har jag inget e-post och min status på ordern är inte förändrad.

Det som stör mig att man får uppfattningen att era kundtjänstmedarbetare ljuger.
Om dom inte vet, så ska dom säga det.
Inte komma med falska löften.

Även har ni en banner som säger att beställer man innan 16 så skickas det samma dag.

Nu hoppas jag verkligen att ni skickar den imorgon.
För hur det än är, så är det 3st av era anställda som garanterade att den skulle ha skickats idag.

För som att jag pointerade vikten av att det var brådskande så hade ni sagt "Nej, vi kan inte skicka den förens om 2-3dagar" eller snarliknande så hade det varit OK för då hade jag kunnat köpt den utav en av era konkurrenter så att jag får den i tid.

Men nu är det ju som det är, men sånt här gör kunderna förbannade, och ni kan även förlora kunder på sånt Beteende.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Supermicro X9SRI-F | Xeon E5-2690 v2 | 128GB 1600MHz RDIMM | Dell Perc H200 (9211-8i IT) | Windows Server 2016 DataCenter med Hyper-V

Permalänk
Medlem

Så där har det varit för mig på flertalet ställen jag handlat på genom åren, dvs att statusen på hemsidan oftast inte ens uppdateras samma dag. Har bla en vara från en stor återförsäljare som beställdes och levererades innan jul...som fortfarande inte har fått statusen levererad/skickad. Så jag tror inte att de försöker ljuga utan snarare att det är deras system som inte hinner med och uppdatera sig i tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

🖥️ Fractal Design Node 804 • Asrock Fatal1ty X99M Killer • Intel 5820K • Noctua NH-U12S • Corsair Vengeance 16GB • Gigabyte GTX 970 • be quiet! Dark Power Pro 550w • 2x Intel 520 120GB • 2x 1TB • 1x 3TB
💻 Microsoft Surface Pro (8GB/128GB)
 iPhone 11 64GB 🎧 SONY WH-1000XM3
🎵📲 SONY NW-ZX300 64GB [Region changed & Mr Walkman custom firmware loaded] + 256GB xtra • Audio Technica ATH-M50X

Permalänk
Medlem
Skrivet av Adam West:

Så där har det varit för mig på flertalet ställen jag handlat på genom åren, dvs att statusen på hemsidan oftast inte ens uppdateras samma dag. Har bla en vara från en stor återförsäljare som beställdes och levererades innan jul...som fortfarande inte har fått statusen levererad/skickad. Så jag tror inte att de försöker ljuga utan snarare att det är deras system som inte hinner med och uppdatera sig i tid.

Skickades från m.sweclockers.com

Okej, jag får ringa dom kl 08 imorgon och kolla då.
Men dom brukar uppdatera status / skicka ut ett e-post med kolliid, men jag har inte fått något denna gång.

Visa signatur

Supermicro X9SRI-F | Xeon E5-2690 v2 | 128GB 1600MHz RDIMM | Dell Perc H200 (9211-8i IT) | Windows Server 2016 DataCenter med Hyper-V

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Calby:

Okej, jag får ringa dom kl 08 imorgon och kolla då.
Men dom brukar uppdatera status / skicka ut ett e-post med kolliid, men jag har inte fått något denna gång.

Ordersystemet ligger ibland efter och skickar ut mailen ett ta<g efter paketet egentligen skickats, så har du tur så kan mailet duka upp under natten.

Men troligen beror det på att det är mycket ordrar som ska iväg sedan helgerna, då det varit flera röda dagar på rad som ska tas igen, och då betas kön av.

Se även PM du fått.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av PowerNet:

Ordersystemet ligger ibland efter och skickar ut mailen ett ta<g efter paketet egentligen skickats, så har du tur så kan mailet duka upp under natten.

Men troligen beror det på att det är mycket ordrar som ska iväg sedan helgerna, då det varit flera röda dagar på rad som ska tas igen, och då betas kön av.

Se även PM du fått.

Förstår det, men vi får se om deras kundtjänst ljög eller inte, dom lär ju själv förstått om dom hade mycket att göra eller inte.

Nu är de röddag på onsdags, så har nu knte denna order gått iväg vilket jag betvivlar så är det ett mirakel.

De jag menar är att sanningen är alltid bäst.

Får ringa imorgon isf och kolla vad som gått fel så att det knte är några problem i ordern som gör att den inte går iväg.

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Supermicro X9SRI-F | Xeon E5-2690 v2 | 128GB 1600MHz RDIMM | Dell Perc H200 (9211-8i IT) | Windows Server 2016 DataCenter med Hyper-V

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Calby:

Förstår det, men vi får se om deras kundtjänst ljög eller inte, dom lär ju själv förstått om dom hade mycket att göra eller inte.

Nu är de röddag på onsdags, så har nu knte denna order gått iväg vilket jag betvivlar så är det ett mirakel.

De jag menar är att sanningen är alltid bäst.

Får ringa imorgon isf och kolla vad som gått fel så att det knte är några problem i ordern som gör att den inte går iväg.

Hej!

Alltid tråkigt då kundservice på ett företag säger en sak, och sedan så blir det inte så (gäller oavsett vad det är för företag).

Vi får hoppas på att det löser sig för dig!

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk

Beställde hem ett par hörlurar för 5dagar sedan och de har fortfarande inte kommit hit. Mitt pakets id från postnord visar bara att det virvlar runt i göteborg.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av CryingCat:

Beställde hem ett par hörlurar för 5dagar sedan och de har fortfarande inte kommit hit. Mitt pakets id från postnord visar bara att det virvlar runt i göteborg.

5 dagar sedan är 31 December, vilket var sista dagen 2015 det skickades paket, således så är det PostNord som är de skyldiga, och de har säkert lite mycket att göra de med att hantera sedan alla mellandagsreor, så PostNord ligger nog 1-2 dagar "back" med.

Så länge du har fått en spårningslänk så har Dustin/butiken gjort sin del, sedan är det upp till PostNord att sköta sin del, vilket de ibland olyckligtvis är lite virriga med.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk

@PowerNet: Tack för svaret Ser att postnord måste ha gjort något super fel därav jag bor i Västerås och inte Göteborg.

http://i.imgur.com/12FZ9CM.png

Permalänk
Medlem

Hejsan har en fråga angående soundbar, via den här länken får jag fram en annan pris än vad det står på prisjakt. Vilken är stämmer?https://www.dustinhome.se/product/5010824398/sb-26 https://www.dustinhome.se/product/5010822936/sb-26

Permalänk
Avstängd
Skrivet av toompaa1:

Hejsan har en fråga angående soundbar, via den här länken får jag fram en annan pris än vad det står på prisjakt. Vilken är stämmer?https://www.dustinhome.se/product/5010824398/sb-26 https://www.dustinhome.se/product/5010822936/sb-26

Hej!

Den ena är en kampanj vara ( https://www.dustinhome.se/product/5010824398/sb-26 ) för 3490 kr, den ordinarie varan är ( https://www.dustinhome.se/product/5010822936/sb-26 ) vilket är för 5990 kr i normalpris, att den ger ett lägre pris är troligen för att du är inloggad som "Student" alt "Hyresgästföreningen - Medlem" eller annan rabattstatus i systemet, vilket ger dig en viss rabatt på produkter.

Att samma produkt ligger uppe som två olika kan ex bero på att det är en tidsbegränsad kampanj, eller antalsbegränsad, att det är ex max 50 sålda produkter för 3490 kr och sedan ordinarie pris, eller att de är inköpta från olika leverantören (distributörer) och då ger olika pris.

Vilket än av de priserna du väljer så ska du få en leverans gjord

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Hejsan!
Skrev till Dustin för ett par dagar sen, men inte fått något svar.
Köpte en Asus platta för ungefär ett årsen, då den alltid har varit knepig med att ladda och tillslut inte funkar alls. Är det någon garanti på det el är det bara att skrota den?

Mvh Tobias

Visa signatur

.: Chassi: Phanteks Eclipse P300 | Moderkort: MSI Z77A-G43 GAMING | CPU: Intel Core i7 2600K (Sandy Bridge) @ 3,4GHz + Corsair H80i | Minne: Corsair Vengeance DDR3 1600MHz 8GB CL9| GPU: Asus GeForce GTX 1060 6Gb | OS Disk: Samsung 860 EVO 250GB | Nätagg: Fractal Design Integra R2 750W | Skärm: Philips 276E8VJSB 4K IPS | Server: HP Proliant N54L 5Tb :.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Snutte87:

Hejsan!
Skrev till Dustin för ett par dagar sen, men inte fått något svar.
Köpte en Asus platta för ungefär ett årsen, då den alltid har varit knepig med att ladda och tillslut inte funkar alls. Är det någon garanti på det el är det bara att skrota den?

Mvh Tobias

Hej!

Bäst är om du skapar ett ärende via din orderhistorik hos Dustin.
Gå in på din aktuella order, tryck "Nytt ärende", välj sedan "defekt produkt", välj sedan drn produkten det handlar om.

Beskriv sedan felet, och tryck "skapa ärende" så kan du sedan följa det via www.dustinhome.se/rma

Det låter som att det ska gå på garanti eller reklamationsrätten då det verkar som ett ursprungligt fel.

Visa signatur

System: Corsair Obsidian 550D Midi Tower Svart || Corsair AX 850W PSU || Intel® Core i7-3770K Processor || ASUS P8P67-M || 2 x Intel® SSD 520 Series 180GB || Gigabyte GeForce GTX 670 2GB PhysX CUDA ||

Permalänk
Medlem

Hej!

Jag undrar om ni kan avslöja när kommer börja sälja Lenovo X1 Yoga?

Permalänk
Skrivet av TWHoang:

Hej!

Jag undrar om ni kan avslöja när kommer börja sälja Lenovo X1 Yoga?

Hej!

Tyvärr vet vi inte i dagsläget när dessa kommer börja säljas hos oss. Vi inväntar fortfarande information från våra leverantörer angående detta.

Vänliga hälsningar
Dustin Home

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej.

Vad händer egentligen med https://www.dustin.se/product/5010889454/unifi-ap-ac-pro
När jag beställde var beräknad leverans satt till 14/2. Nu har den flyttats fram två gånger och är 16/3.

Visa signatur

/dev/null

Permalänk
Skrivet av webbson:

Hej.

Vad händer egentligen med https://www.dustin.se/product/5010889454/unifi-ap-ac-pro
När jag beställde var beräknad leverans satt till 14/2. Nu har den flyttats fram två gånger och är 16/3.

Hej,
Det stämmer att vi fått ett nytt beräknat datum till den 16/3. Tyvärr är produkten försenad hos leverantörerna.
Om du önskar så kan du kontakta vår orderavdelning ifall du inte vill vänta på den längre.
MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

@Dustin Home: Beställde 29/1 ett par https://www.dustinhome.se/product/5010822601/sync-by-50-wirel... och beräknat leveransdatum har ändrats vid ett flertal tillfällen med ändringen av lagerstatus. Nu står det beställningsvara. Vet du när den kommer dyka upp?

Permalänk
Skrivet av Jenz1992:

@Dustin Home: Beställde 29/1 ett par https://www.dustinhome.se/product/5010822601/sync-by-50-wirel... och beräknat leveransdatum har ändrats vid ett flertal tillfällen med ändringen av lagerstatus. Nu står det beställningsvara. Vet du när den kommer dyka upp?

Beklagar sent svar, har tyvärr inget närmare besked än det som står på vår hemsida tyvärr!

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin

Permalänk
Medlem

Hej!

Anmälde två pers till Dusin Expo förra veckan men ena personens email går inte att komma åt, därav inte heller bekräftelsen. Ska vi göra en ny anmälan för samma person?

Vill även klaga stort på att Dustin inte har någon offentlig email som man enkelt kan skicka till om man behöver hjälp. Det är något som butiker som är någorlunda kundvänliga har tänkt på. Mycket dåligt tycker jag.

Visa signatur

i7 4790k | Asus Z97-A | 16GB | Gainward GTX 1070 Phoenix GS
Phanteks Enthoo Evolv ATX TG | EVGA Supernova G2 750W
Samsung 850 PRO 128GB | Samsung 850 EVO 250GB
Seagate Barracuda 4TB | Cryorig H5 Ultimate

Permalänk
Skrivet av Vinolik:

Hej!

Anmälde två pers till Dusin Expo förra veckan men ena personens email går inte att komma åt, därav inte heller bekräftelsen. Ska vi göra en ny anmälan för samma person?

Vill även klaga stort på att Dustin inte har någon offentlig email som man enkelt kan skicka till om man behöver hjälp. Det är något som butiker som är någorlunda kundvänliga har tänkt på. Mycket dåligt tycker jag.

Hej,
På sidan där du anmäler dig så finns det en dedikerad mailadress för just dessa frågor. https://www.dustin.se/expo/foretag

I detta fallet så kan du göra en ny anmälan på den personen med en annan mailadress som fungerar.

MVH/Stefan

Visa signatur

Frågor om ett enskilt ärende? Skicka PM med order- eller returnummer!

Med Vänliga Hälsningar
Dustin