Kan man göra så här?

Permalänk
Medlem

Kan man göra så här?

Ok, min mor har haft samma lön sen i oktober. Nu 9månader senare så har dom upptäckt att alla på hennes avdelning har fått 200kr förmycket i lön. Alltså skulle min mor i oktober 2004 fått en lönesänkning med 200kr och inte bli informerad om den. kan man ha rätt att göra så?

Permalänk
Medlem

Bra fråga, be din mor vända sig till facket med den. De kan nog ge bättre svar än här.

Permalänk
Medlem

Jo, hon ska fråga dom idag på jobbet. Men tänkte kolla om någon här visste något också...;)

Permalänk
Gäst

Re: Kan man göra så här?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Ok, min mor har haft samma lön sen i oktober. Nu 9månader senare så har dom upptäckt att alla på hennes avdelning har fått 200kr förmycket i lön. Alltså skulle min mor i oktober 2004 fått en lönesänkning med 200kr och inte bli informerad om den. kan man ha rätt att göra så?

Obs: Detta är ett dataforum.

Permalänk
Medlem

Re: Re: Kan man göra så här?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
Obs: Detta är ett dataforum.

Ok, jag ahr varit här sen 2003-01-29 och då har 60% av allt som skrivits varit icke dator relaterade frågor....

Permalänk
Gäst

Re: Re: Re: Kan man göra så här?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Ok, jag ahr varit här sen 2003-01-29 och då har 60% av allt som skrivits varit icke dator relaterade frågor....

Låter väl bra att du har varit medlem så länge,men denna tråd gjordes för ett tag sedan.

http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=45811...

Permalänk
Hedersmedlem

Tråd låst.