Recovery cd- till min HP (hjälp)

Permalänk
Medlem

Recovery cd- till min HP (hjälp)

Hej jag har tappat bort min Recovery Cd som jag fick från HP
när jag köpte datorn

Modell Hp t260.se

Nu vill jag att den ska vara "orginal" som den kom när jag köpte den med dreas meny o logo m.m

Jag har använt mig av en vanlig xp skiva för att förmatera datorn, men den blev inte som när jag köpte den

Hoppas att ni förstår vad jag menar
lite svårt att förklara

Tack på förhand

Permalänk

Om jag hadde så skulle jag skicka, men någon borde väll ha en tycker jag som kan fixa en till dig.. =D

Permalänk
Medlem

va, vad menar du
förstår du vad jag menar eller??

Permalänk
Medlem

ring till HP's kundsupport så är det inga problem ... eller ta kontakt med din återförsäljare så kan dom göra det åt dig ... tyvär har jag inte just den modellen ibland mina skivor på jobbet annars kunde jag kopierat en sådan till dig ...

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Medlem

fan!!! men det är att jag har ingen garanti kvar på den
så jag har inge support längre

Permalänk
Medlem

det ska gå och beställa dom utan garanti ... har för mig att hp har 3års garanti på deras desktop ...

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Medlem

Recovery skivor

Skrivet av crrpt^pr0n:

Om jag hadde så skulle jag skicka, men någon borde väll ha en tycker jag som kan fixa en till dig.. =D

Hej har samma problem till min Hp presario CQ61,fick denna dator,och förra ägaren hade gjort skivorna,men tappat dom.Hur får jag tag på nya,det är Windows 7 installerat på den. mvh Ros

Permalänk
Rekordmedlem

Har du partionerat om disken ? Annars ligger väl den dolda recoverypartitionen kvar och du kan bränna ut nya skivor från den om du vill, eller gör inte hp så ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av mrqaffe:

Har du partionerat om disken ? Annars ligger väl den dolda recoverypartitionen kvar och du kan bränna ut nya skivor från den om du vill, eller gör inte hp så ?

Man kan bara bränna ut en kopia på återställningspartitionen.

OM TS behöver återställa datorn kan han göra det via den för att sedan göra nya skivor.