Min rigg är kass, behöver inskaffa bord och stol, hjälp!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Sorry.. jag håller med. Jysk håller inte måttet pris vs. kvalitet.

ok, men det gör faktiskt inte ikea heller på många av sina varor!

BTW såg att du hade ny avatar!:P

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sunnis
Stol från en Saab måste va de bästa. Grymt sköna brukar dom vara

Jo saab 9000 är grymt sköna desamma med volvo 850 stolarna... Vad är rimligt att betala för en sånn stol?

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Jo saab 9000 är grymt sköna desamma med volvo 850 stolarna... Vad är rimligt att betala för en sånn stol?

Brukar normalt vara så att man får betala 50% av nypriset på skroten men det kan ju variera också men lägre än 25% av nypriset lär du inte kunna gå under tyvärr men försök och påpeka minsta lila skönhetsfläck för oftast brukar det vara nån sotfläck för mecken är ju inte så där ren om händerna när han håller på och skruvar

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av olirc
Brukar normalt vara så att man får betala 50% av nypriset på skroten men det kan ju variera också men lägre än 25% av nypriset lär du inte kunna gå under tyvärr men försök och påpeka minsta lila skönhetsfläck för oftast brukar det vara nån sotfläck för mecken är ju inte så där ren om händerna när han håller på och skruvar

Ok, och ny priset på en sån stol är typ vad?

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LsdBoy
Ok, och ny priset på en sån stol är typ vad?

ja du? Ingen aning men varför inte ringa till nån Volvobutik och fråga?

edit: Kolla gärna här http://www.bildelsbasen.se/ för bästa pris på din begagnade del

Permalänk

Kollat där verkar so man kan få en ok halvskinns stol för 1200-1500:- Kan nog bli en sån...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Köpte en stol i många tusen kronors klassen för något år sedan, fick den för 1000:- då det var rea och sista som var kvar.

Ibland har man tur och ajg sitter som en kung med uppblåsbara delar och justerbar i alla möjliga vinklar.

Skulle dock inte vara fel att ha så man kan stå vid datorn, att gå till baren och stå vid den skärmen känns inte så kul(12").

Visa signatur

Om ni skriver till mig, var god citera

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeus
Köpte en stol i många tusen kronors klassen för något år sedan, fick den för 1000:- då det var rea och sista som var kvar.

Ibland har man tur och ajg sitter som en kung med uppblåsbara delar och justerbar i alla möjliga vinklar.

Skulle dock inte vara fel att ha så man kan stå vid datorn, att gå till baren och stå vid den skärmen känns inte så kul(12").

Jo är intresserad av en sån stol också men det gäller att ha tur som du hade när man kollar efter sånna...

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Jävligt soft skrivbord! Jag är också i stort behov av nytt då mitt nuvarande har väldigt lite plats imo.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?...
Den där tänkte jag på, åt höger ist och så i mellanbrun färg. Vänta tills päronen vaknar sen jävlar blire tjat ftw D:

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe, Intel C2Q Q9550 (TRUE/Scythe SFF21F), Corsair Dominator 2x2GB PC8500, Asus Radeon HD4870 512MB
2xSamsung HD501LJ 500GB, 1xWestern Digital VelociRaptor 300GB
Corsair HX620W, Lian-Li PC-A05B (4xNoctua NF-S12-1200), Sound Blaster X-FI Xtrememusic (Sennheiser HD555), BenQ FP241W

Permalänk
Avstängd

Jag highjackar traden lite, jag behover hitta en vettig kontors stol(hjul, dyna, ryggstod och armstod) for ett vettigt pris. IKEA har inga stolar med armstod under 1100kr och Jysk's har slutat salja dom i Jonkoping, nagon som vet ett bra stalle dar man inte behover vara miljonar for en stol fan.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RAdoxx
Jävligt soft skrivbord! Jag är också i stort behov av nytt då mitt nuvarande har väldigt lite plats imo.

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?...
Den där tänkte jag på, åt höger ist och så i mellanbrun färg. Vänta tills päronen vaknar sen jävlar blire tjat ftw D:

köp till http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?...

och sätt den på högersidan så blir bordet både snyggare också får du mer plats till musmatta och att vila armen på ...

Visa signatur

Steve Jobs: We're better than you are! We have better stuff.
Bill Gates: You don't get it, Steve. That doesn't matter!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jokke
köp till http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?...

och sätt den på högersidan så blir bordet både snyggare också får du mer plats till musmatta och att vila armen på ...

Kan man sätta en sån på båda sidorna?

Visa signatur

Asus P5Q Deluxe, Intel C2Q Q9550 (TRUE/Scythe SFF21F), Corsair Dominator 2x2GB PC8500, Asus Radeon HD4870 512MB
2xSamsung HD501LJ 500GB, 1xWestern Digital VelociRaptor 300GB
Corsair HX620W, Lian-Li PC-A05B (4xNoctua NF-S12-1200), Sound Blaster X-FI Xtrememusic (Sennheiser HD555), BenQ FP241W

Permalänk
Medlem

www.bula.se

Kom ihåg att priserna angivna är utan moms..

Visa signatur

- Gammal gubbe -