Är det billigt med datordelar i england?

Permalänk

Är det billigt med datordelar i england?

Det är överlag lite dyrare i england än i sverige på många saker men inte allt. Sticker iväg till mina släktingar i London imorgon så hade jag tänkt att kanske spana på lite delar. Lite mer ram minne kanske. Men min fråga är om det finns nå bra billiga ställen i London som säljer datordelar gärna i närheten av Oxford street, Regent street, Denmark street ungefär.

Mvh//Andreas

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk

Min polare bor i London och han fick en rejäl chock över hur billiga datordelarna är i Sverige så jag antar att det inte är billigt där.

Visa signatur

This plan is so perfect, It's retarded!

Permalänk

vissa grejer är billigare där.. minnen främst. fast sen beror det på vilket frakt sätt man väljer:D

Visa signatur

Asus Rampage Formula | Intel E8400 @ 3824mhz | Evga 9800GX2 | Mushkin 4gb pc6400 @ 1020mhz | Lian-li v1000 | Corsair TX750w| Samsung 959NF 19" CRT | Hitachi 160 sata + 160gb IDE|

Permalänk

Jo men jag ska inte beställa. Jag ska knalla in i affären.

Okej så det är inte så billigt endå, har hört från nån att priserna är lite lägre där än i sverige =S.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk
Medlem

Tror inte du kommer göra några speciellt stora fynd och särskilt
inte i centrala London.

Permalänk
Medlem

Kan säga så här att det är inte billigare i England än vad det är i Sverige. Det är tom billigare i Sverige nån procent. Tyskland kan/är billigare.

Permalänk

HM nja det vette fan om jag håller med, jag åker årligen till London varje sommar och har gjort det varje år dom senaste 6 åren. Enligt min uppfattnings så är det lite billigare där. Det kanske känns dyrare för er eftersom ni äter ute och det är dyrt och bor på hotell men skivor,filmer, spel,kläder,mat, sprit är lite billigare. Specielt i slutet av sommrarna då det är den stora sommar rean då i princip alla affärer har rea. Jag snackar inte mycket billigare som det är i tyskland. Det är lite som vädret, folk säger att det bara regnar där men det gör det fan inte på hösten, och våren så är det lite regnigt men under alla mina resor jag gjort dit så har jag haft bra väder minst 95% av dom gånger jag vart där. I dag är 30 grader och sol där , imorgon skulle det bli 32 tydligen.

Visa signatur

AMD 64 3200+ "Venice", Antec Sonata II, 80 Gb Maxtor diamond plus 9,Western digital 200GB, MSI GeForce 6800GT, Maya MkII ljudkort, Abit ATX K8T800 Pro, Twinmos 2 GB, Samsung 913N

Permalänk

electronik i tyskland är sjuktbilligt , här vill ju en viss kille som heter persson me alla sina soc tagare ha mer pengar så vad mer kan man göra?
och tänk så här, varje hundring du tankar för är 70kr av de i skatt, fyfan.. 12kr/l snart lack jag blir..

Visa signatur

Antec 1080 430w| Gainward 256mb 6600gt 550/1050 agp| Twinmos ddr3200 2-2-2-11 T2 256*2| T-breed xp2400 11.5 * 200 = 2000@2300mhz | ZM 7000B-CU | Abit An7 | Fujitsu Siemens C992 19" skärm |