Permalänk
Medlem

Rezuth: Om vi bortser från faktumet att du är ett synnerligen okunnigt troll, så lär ditt uttalande knappast hjälpa trådskaparen. Vad är det som är så grymt dåligt med linux som gör det till ett dåligt val för alla typer av tillämpningar?
Om du länkar till en 4 år gammal jämförelse mellan FreeBSD och Linux igen så förtjänar du tamejfan en varning.
Dessutom heter det "skjuta sig själv i foten".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hamman
Rezuth: Om vi bortser från faktumet att du är ett synnerligen okunnigt troll, så lär ditt uttalande knappast hjälpa trådskaparen. Vad är det som är så grymt dåligt med linux som gör det till ett dåligt val för alla typer av tillämpningar?
Om du länkar till en 4 år gammal jämförelse mellan FreeBSD och Linux igen så förtjänar du tamejfan en varning.
Dessutom heter det "skjuta sig själv i foten".

Jag sa väl inte att det var dåligt? Jag gjorde en parodi på trådens namn Förlåt *buga*

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

Jag tycker att linux är väldigt bra...(iaf. Knoppix live CD)
Jag förökte dela internetanslutning med min nya dator och min gammla (som jag har internet på) men eftersom jag hade Win XP på den nya och Win 98 på den gammla så gick det inte så bra...
Tillslut kom jag inte ens in i internet med någon av datorerna, men som tur var så hade jag Knoppix live CD som jag stoppade in i datorn och vipps så kom jag ut på internet men den gamla datorn utan problem

Permalänk

Dole_95 är du i norrbotten så kan du om du vill få hjälp med installastion av Ubuntu, har även en drös med skivor här hemma,,,

Edit: du bor kvar i Vara right?

Kolla igenom internet efter dig och i ett mobilforum så hade du skirvit att du komm från vara...

Visa signatur

Macbook Vit | Macbook Unibody | D80 | iPod Touch | iPhone 3GS

Permalänk
Medlem

Tyvärr, jag bor i Västra Götaland...
Men det var väldigt snällt att du frågade

Vara ligger i västra götaland.