Hårdvarutidning?

Permalänk
Medlem

Hårdvarutidning?

Jag är intresserad av att börja prenumerera på en hårdvarutidning, men jag känner inte till någon.. Vet ni någon bra?

Permalänk
Gäst

Re: Hårdvarutidning?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wishie
Jag är intresserad av att börja prenumerera på en hårdvarutidning, men jag känner inte till någon.. Vet ni någon bra?

Är räddaren till nästan allt.

Länk om diverse upplag.

http://www.tidningsbutiken.se/sok-tidningar-om-data-och-IT.as...

Permalänk
Medlem

Re: Re: Hårdvarutidning?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av DreamMaan
http://img35.imageshack.us/img35/4479/googlelogo255wn.gif

Är räddaren till nästan allt.

Länk om diverse upplag.

http://www.tidningsbutiken.se/sok-tidningar-om-data-och-IT.as...

Tidningen Mikrodatorn verkar vara ganska hårdvaruinriktad.. Ska börja prenumerera på den så snart prenumerationen på Datormagazin löper ut. Tack för länken.

Permalänk
Medlem

Datormagazin såg fin ut tyckte jag, är du inte nöjd med den?

Visa signatur

Asus P5W DH Deluxe | Conroe E6600 | 2GB Corsair PC6400 CL5 | XFX 7900GT 470M | Cooltek CT600 | 250GB+2x400GB Samsung SATA | Samsung SATA DVD Brännare |

Permalänk
Medlem

jag har prenumerad Microdatorn,,, och jag tycker att de är bra

Visa signatur

------------------------------

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Getto
jag har prenumerad Microdatorn,,, och jag tycker att de är bra

Din lille skämtare där:D

Permalänk
Medlem

Jag måste säga att jag slutade prenumerera på mikrodatorn för ett tag sen. Alla tester de gör kan man läsa om på hårdvarusidor på internet månader tidigare.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HubeRt
Datormagazin såg fin ut tyckte jag, är du inte nöjd med den?

Inte direkt, det är mest mjukvara där.. Jag har iofs bara fått två nummer av den hittills, den kanske är värd en chans till?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av rool
Jag måste säga att jag slutade prenumerera på mikrodatorn för ett tag sen. Alla tester de gör kan man läsa om på hårdvarusidor på internet månader tidigare.

Jag läser dock inte så mycket om sånt här på internet, jag tycker det är mycket mysigare att koppla av med en tidning, än att sitta framför datorn och läsa. Frågan är om det är värt att vänta månader på att "få läsa det".

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Esso
Det är hårdvaluta på bra Svenska hårdvarutidningar.

Allt om Elektonik är väl den enda tidningen kvar som har hårdvarulösningar i sin reportear.

Datormagazinet och Mikrodatorn i all ära men mycket hittar man ute på nätet före dom,.
Och testerna är ibland skrattretande enkla.

Gör som DreamMaan föreslog och Googla dig ut på nätet .....

/Esso

Allt om elektronik är trevlig men det känns inte som om det är så mkt dator i den utan bara en massa elektronik

Permalänk

Att sitta med en tidning är så mycket bättre och enklare (allt är serverat) än att leta runt internet.

Finns inga bra internetsidor som du inte behöver klicka runt i några minuter först.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Den tidning jag köper för att läsa om hårdvara är svenska PC gaming world. Det är egentligen en speltidning men de har en fyra fem sidor hårdvara i slutet. Det är ju inte mycket kan man tycka men det är aktuella och matnyttiga saker som grafikkortstester, koll på nya cpu:er, moderkort, hårddiskar och sånt.
Polarns farsa prenumererar på PC för alla. De har mycket tester och artiklar så jag brukar läsa den när jag är där. Men den är mer inriktad på folk som inte kan så mycket om datorer. Trevlig tidning om den är gratis men jag skulle inte betala för den.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Datormagazin, allt om elektronik är bra tidningar.
M3 är också en superbra tidning för oss prylbögar ^^

Permalänk

mjo, när det gäller prylar är M3 underbar. dom har även lite HTPC-grejer.

tur nog så slipper vi "vanliga" hårdvarutester på datordelar.

Visa signatur

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!

Permalänk
Medlem

Farsan hade fixat nåt gratisnummer av M3, så den kommer nog snart. Den verkar onekligen bra, vem är inte en liten prylbög innerst inne?