hjälp hur jag ska gå tillväga med PayPal

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Jul 2005

hjälp hur jag ska gå tillväga med PayPal

Hejhej,ännu en tråd från mig (ursäkta)
nu eftersom jag märkt att PayPal är mycke enklare att gå tillväga med så vill jag börja handla med det,men mor eller far har inget Visa kort eller något sådant så hur går jag tillväga igentligen?
vet inget om detta så om någon kan skriva en guide är det kanon!

MVH/Marcus

EDIT:Om någon vill skulle "låna" ut sitt PayPal konto är det grymt schyst,menar att jag kan sätta in pengarna i ditt konto sen köper du objektet jag vill ha och säger att han/hon ska leverera till mig,kan lägga in 100:- extra för hjälpen,har inte mer än det

Hej.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Göteborg
Registrerad
Jan 2002

Ålder?
Har du Maestro kan du använda E-Kort för det ändamålet, det använder jag själv, funkar finfint. Dock blev mitt paypalkonto avstängt för några dagar sedan, tror det var för att jag bytte kreditkort för ofta (med E-Kort måste man skapa ett nytt kort för varje transaktion) jag hade några saker att betala så jag skapade bara ett nytt konto.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Jul 2005

fick "låna" en kompis PayPal konto,3 dar och typ 15 timmar kvar nu men det är så att jag ska ju lägga in pengarna in till kontot på måndag men sen tar det 3-4 dar sa han tills det kommer till PayPal eller något sånt så tills då blir auktionen slut!
kan man inte göra det på något annat sätt,så typ man lägger in pengar med visa kortet eller något som går snabbare?

Hej.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
-
Registrerad
Dec 2004

din kompis kan ju sätta in via sitt kreditkort, sen kan du ge honom pengarna, så slipper man bankdagar.

Vad är det du ska beställa?

Det fanns en gång en båt...

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Söderhamn
Registrerad
Jul 2005
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Allexz
din kompis kan ju sätta in via sitt kreditkort, sen kan du ge honom pengarna, så slipper man bankdagar.

Vad är det du ska beställa?

slipper jag då dem 3-4 dagarna?

Hej.