www.lowpings.net

Permalänk
Medlem

www.lowpings.net

Hej jag satt och slapp surfade lite för ett tag sedan och hittade då denna sida www.lowpings.net tittade på deras priser och köpte en server i en månad för att testa det tog inte lång tid förrän jag forstod att detta var det bästa val jag gjort på länge servern körde helt felfritt och priserna som ni ser var mycket humana jag tycker nu add denna sida är värd att skicka vidare. en 10/10 till www.lowpings.net

Permalänk
Medlem

Grundaren är kanske en personlig kompis till dig? ...

Visa signatur

Kör väl en klassisk signatur:
9900K @ 5GHz/128GB 3200MHz DDR4/3x1TB NVME/6800XT på Aorus Z390 Elite
Samsung C34F791, Svive 34C801, Xiaomi 34", Logitech MX Master 3 + G512...
Behöver för jobb, ej gamer.

Permalänk
Medlem

Hur kan du på mindre än 1 dag utvärdera en sida och säga att den är helt perfekt och inga misstag?

EDIT:
Okej kanske inte 1 dag men känns som väldigt kort tid då du verkar inte ens ha haft servern i en månad.

Permalänk
Medlem

Re: www.lowpings.net

Citat:

Ursprungligen inskrivet av oshe
Hej jag satt och slapp surfade lite för ett tag sedan och hittade då denna sida www.lowpings.net tittade på deras priser och köpte en server i en månad för att testa det tog inte lång tid förrän jag forstod att detta var det bästa val jag gjort på länge servern körde helt felfritt och priserna som ni ser var mycket humana jag tycker nu add denna sida är värd att skicka vidare. en 10/10 till www.lowpings.net

Har dom co-location möjligheter till det eller?

Permalänk
Medlem

"Lowpings.net enters the market - 12 July 2005"
Så länge kan han inte ha haft servern, och han hittade sidan snabbt...

haha snacka om att killen har nått med företaget att göra...

Permalänk
Medlem

Det är lågt att gå ut så för att skaffa reklam..
Vilket han i detta fallet uppenbart har gjort..

//Magnus

Visa signatur

#1: Intel i7-2600K | 8GB RAM | 780 GTX Ti | 8x Samsung EVO raid-10 LSI 9271-8i
#2: Dell XPS 1330
http://www.excellent-servers.se - http://www.excellent-hosting.se