Köpa Cykel, ev Kona

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
staden som alltid sover
Registrerad
Jan 2004

Köpa Cykel, ev Kona

Tjenna.

Då var det dags att köpa ny cykel, eller jag funderar på det iaf. Har lite svårt att välja vad jag skall köpa, har kollat på diverse Kona cyklar, tycker de verkar bra. Har frågat förr och många verkar postitiva över Konas cyklar.

Det är främst modellarna "Blast" och "Firemountain" jag kollat på, lutar åt Blasten då den verkar lite bättre. MAX pris är egentligen 7000, men jag kan lägga 500 extra,,, så 7500 :-

Skall använda cykel för vardaligt bruk, kommer att bli en blandning av grus och asfalt.. Brukar köra på rätt hårt så en stabil cykel är lämplig. Den kommer att leva ett rätt hårt liv.

Är det någon som har några tips på val av cykel? Är rätt så okunning så tips i överflöd vore bra..

tack på förhand

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Trädvy Permalänk
Gäst

Hm,jag trodde detta var ett dataforum.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
staden som alltid sover
Registrerad
Jan 2004

Förvisso, men med tanke på att andra frågat om liknande saker i denna delen av forumet så ansåg jag att jag hade rätt att fråga!! Ber om ursäkt om jag nu frågat i fel forum, ge mig gärna en länk till ett cykel forum!!!!

Gigabyte G1.sniper m5# I5 4670k # Origen s14 #Adata ssd 120 gb #Be quiet 400w straight power # 4x4 (16gb) corsair vengence lp

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2004

*tråd låst ..