Sweclockersbutiken

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2004

Sweclockersbutiken

Kommer SweC butiken att öppna igen eller är den stängd för alltid?

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 2x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: Asus PCE-AC68 |

|| Citera för svar! ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
127.0.0.1
Registrerad
Feb 2004

När försvann den och varför?

edit; den är väl inte borta?

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2004

Jo den är borta brukade finns där uppe i menyn..

Chassi: Xigmatek Elysium | PSU: EVGA Supernova G2 750W | MB: ASUS Strix Z390-F GAMING | CPU: INTEL i9-9900K & Corsair H60 | GPU: Asus Strix RTX 2080 OC | SSD: Samsung 970 EVO 500 GB | RAM: HyperX Fury 2x8 GB CL16 2666 Mhz | Ljudkort: Asus Xonar D2X | Nätverkskort: Asus PCE-AC68 |

|| Citera för svar! ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Härnösand
Registrerad
Jan 2005

Står ju fortfarande "Handla" längst till höger.. Är det den ni menar?

Min signatur, inte din, MIN.
Bort med tassarna O.o

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2004

Jo visst, men jag menar SweC shoppen där man kunde köpa muggar, t.shirts etc med SweC tryck.

|| Citera för svar! ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Typ Där
Registrerad
Jul 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FireFox
Jo visst, men jag menar SweC shoppen där man kunde köpa muggar, t.shirts etc med SweC tryck.

Saknar den jag med.
Ville köpa lite saker

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Nov 2001

Jag skulle inte ha något emot att den öppnade igen heller. Min keps krömp när jag körde den i tvätten, nu får jag inte på den på huvudet längre.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Malmö
Registrerad
Aug 2003

va en keps som inte tål lite tvätt ? illa

Corsair Carbide 200R chassi med 2x120mm
i3-4370 @ 3,8GHz, 8GB DDR3
Asus Geforce GTX 1050 Ti 4GB
Windows 8.1 64Bit

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Sep 2002

Dino säljer nyckelbandet iaf.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2004

Ingen moderator som har lite insider info?

|| Citera för svar! ||

Trädvy Permalänk
SweClockers
Edin Mehinovic
Plats
Stockholm
Registrerad
Jun 2001

Butiken kommer att öppna igen, när kan vi inte säga då inget är bestämt ännu. Den stängdes på grund av flytt, men vi hoppas snart kunna få igång den igen alltså. Har fått tonvis med förslag och önskemål om vad som skall säljas och innan vi öppnar igen så kommer vi att ta in fler önskemål.

Edin Mehinovic, SweClockers.com

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2004
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Edin
Butiken kommer att öppna igen, när kan vi inte säga då inget är bestämt ännu. Den stängdes på grund av flytt, men vi hoppas snart kunna få igång den igen alltså. Har fått tonvis med förslag och önskemål om vad som skall säljas och innan vi öppnar igen så kommer vi att ta in fler önskemål.

Toppen toppen

|| Citera för svar! ||

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Linköping
Registrerad
Nov 2001
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HazZarD
va en keps som inte tål lite tvätt ? illa

Jo, det var lite tråkigt, men jag antar att det är sånt som händer. Jag var tvungen tvätta den ändå, den var riktigt risig efter att jag cyklat i ösregn med den på.

Bra att butiken ska öppna igen, tack för det Edin!

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Dec 2001

Underbart att shoppen skall öppna igen. Ska köpa flertalet "mjukis-ställ" om de säljs igen. Fungerar toppen, och sköna som bara den. Dock skulle jag inte ha något emot lite bättre kvalité av tröjan och dess resårer. Men i övrigt,
"Ring, Klocka Ring! Ring in den nya Sweclockers-butiken!"

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jun 2003

Var det bara jag som köpte tangentbordet som fanns i shoppen? :).

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Nov 2004

Fanns det ett TGB också?
Tänker iaf skaffa mig en mugg om det kommer igen =).

|| Citera för svar! ||