Retur av ett par hörlurar?

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2004

Retur av ett par hörlurar?

Funderar nu på att beställa Koss Porta Pro från webbhallen men det är en sak jag funderar på. Eftersom kvaliteten verkar vara sisådär med Koss Porta Pro så fundera jag på vad som händer om hörlurarna går sönder hemma. Skickar webhallen ett par nya på garatin elle rmåsta jag skicka tillbaka de gamla eller vet någon hur detta fungerar? Därför drar jag mig lite för att beställa om de skulle gå sönder. Jag har en kompis som har fått byta sin 3ggr utan problem men då har han köpt i en vanlig affär men då är det mycket dyrare också.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Mar 2004

japp det va därför jag tänkte köpa där, men jag blev lite undrande när jag kom på hur min polare hade gjort med sina och om man kunde göra samma sak på nått sätt. Men jag får la kontakta webbhallen och fråga

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2005

Väldigt säker på att du måste skicka lurarna i retur först. rätt självklart t.o.m.

Testa att beställa från Dustin eller liknande, dom brukar vara riktigt snälla med sådant. har t.o.m hört gånger då Dustin skickat grafikkort för 4000:-+ utan att ha fått tillbaka det gamla!

Keytronic for keyboard!
Sanningen måste döljas!