TV4's Text Tv - Jobbiga somfan!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wassblad
ååå fan.... har alltid undrat varför det står typ: TV4 göre sig icke besvär. i diverse annonser.

Vilka svin egentligen.

Haha, jag gick in på blocket och sökte efter "TV4"

Ganska roliga "dissar" folk skriver till TV4 tex; Inga pratare, TV4 eller andra skojare tack!

EDIT!

Den här tar allt tror jag: Obs...tv4 ring gärna om ni vill betala annonserna själva!
---
TV4,ring BARA om ni är inresserade av att köpa volvon!
---
Om Tv4 ringer får ja damp!
---
tv4 kan stoppa upp telefonen där bak...
---
Å FAN TA TV4 OM NI RINGER IGEN
---
OM TV4 RINGER BLIR JAG OTREVLIG I TELEFON
---
Vill inte ha telefonterrror från TV4!!!!!!!!!
---
EJ TV4 JAG ÄR TRÖTT PÅ ER DUMMA NOLLOR. INGA SISTA PRISET KOMPIS.
---

TV4, tjaa va säger man

Visa signatur

Maincomputer 4x128gb SSD i raid0 = snabb. I7 4770k@4.4GHZ med en stor jädra fläkt (kommer inte ihåg namnet på rak arm. Asuis Z87-Delkuxe, 2x R9280X.. Madcatz (Tangentbord Cyborg Strike 7), Rat 9 och så hörlurarna såklart, Freq5. [/Madcatz] :P.. Massa annat som jag inte orkar skriva här :)

Permalänk
Medlem

LOl , tv4 är riktiga klåpare..

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk

Men visst har TV4 text redan varit i Sverkers tunna? Jag tyckte jag hörde det med ena örat härom veckan.

Omfattningen av TV4:s dumhet är helt makalös. Jag menar, hur fan tänker dom? Det är en kanal som har varit i kraftig utförsbacke de senaste åren och då bajsar man ned den lilla uns av goodwill man har kvar genom att satsa på att kränga förmedling av begagnade bilar och stereoanläggningar som har råkat ramla av en lastbil. Genom att ragga telefonnummer på Blocket i bästa Hederlige Harry-style. Det är så korkat att man baxnar.

Jag hoppas att alla som blir terrade av TV4 text har sinnesnärvaro nog att ge dem en saftig verbal bukakke och en KO-anmälan som efterspel.

Visa signatur

J Eckel