jag vill jämföra dataprylar

Permalänk

jag vill jämföra dataprylar

Vilken sida ska jag vända mig till om jag vill jämföra priser på dataprylar men jag vill inte använda pricerunner?

Visa signatur

OCZ GameXStream 700w || Intel core duo E6600 @ 3,0ghz boxad kylning ||Asus p5b || 2x1024mb Corsair TWIN2X 6400PRO || 8800GTX || Samsung sata 250gb || maxtor sata 160GB || Samsung Sata II 400gb ||
BÄRBAR: Intel Core Duo T2500 2.0GHz, 2048MB 667MHz DDR2, 100GB 7200rpm SATA, GeForce Go 7800 256MB, 17" UltraSharp™ WUXGA LCD skärm (1920x1200) med TrueLife™

Permalänk
Medlem
Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Permalänk
Avstängd
Permalänk
Hedersmedlem

*Tråd flyttad*

Visa signatur
Permalänk
Visa signatur

Det finns mycket jag inte kan, men jag lär mig.
Tänk om alla kunde lägga in lösningen på de problem man frågat om.
Att hänvisa till Google är bara oförskämt, låt hellre bli att svara.

Permalänk

www.priskoll.nu eller http://www.kelkoo.se.

Pricerunner och buggy börjar tappa tråden, blir ofta fel från deras sida. Pricerunner är nog för stort för sig själva nu.

www.prisjakt.nu som förra inlägg tipsar om, har inte datordelar utan de tipsar om buggy som jag inte gillar. Annars verkar prisjakt.nu vara bra.

Visa signatur

MSI P67A-C45 B3|250GB SSD Samsung|115 GB, SSD Corsair|1TB Samsung F3|Intel Core i7 2600K 3,4GHz|Samsung SyncMaster 27" 1ms P2770FH| Corsair 16GB DDR3 1600Mhz|GeForce GTX 580 1536MB| Windows 8 Pro 64-bit

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Excalibur
www.prisjakt.nu som förra inlägg tipsar om, har inte datordelar utan de tipsar om buggy som jag inte gillar. Annars verkar prisjakt.nu vara bra. [/B]

Prisjakt har datordelar.
Men jag vet inte varför de inte har någon ingång till det från deras första sida.
Men det går att söka på vad man vill ha, till exempel grafikkort ger följande:
http://www.prisjakt.nu/search.php?query=grafikkort

Visa signatur

Det finns mycket jag inte kan, men jag lär mig.
Tänk om alla kunde lägga in lösningen på de problem man frågat om.
Att hänvisa till Google är bara oförskämt, låt hellre bli att svara.