Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Sep 2005

Vegas

Hej.

Instalerade vegas igår, efter att ha formaterad datorn m.m. När allt är klart och ja ska sätta mig för att trixa lite, så märker jag att det inte fungerar. Lägger in en låt och ett par bilder för att kolla om allt stämmer. När jag sen trycker play för att se att allt spelas upp som det ska möts jag av

:"An error occurred while starting playback The device specified is in use"

När jag sen tar på mer info säger den

:"The playback device Microsoft Sound Mapper does not exist".

Har aldrig haft detta problem förut.

/lorkan

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2007

är det ingen som vet vafan det är för problem?? jag har samma skit jag med tror jag blir tokig.

Har googlat sönder nätet och alla säger samma sak att dom inte vet vad det är för problem

det som hände när jag fick det. jag flytta 4-6 filer från dokument till en annan map, de mesta var film filer bakups och spar grejer. sen så fick jag den där errorn när ja försökte spela upp olika grejer.

Det är inte sant.

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jan 2004

Vad säger Sony?

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Solen
Registrerad
Apr 2002

*Tråd rensad*

Rocking hard !!!

Kontakt: malo@sweclockers.com eller skicka ett PM

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Stockholm
Registrerad
Jul 2007

för att herr moderator inte ska bli gramse så skriver jag såhär istället

jag använder något som kan jämnföras med när dom gammla piraterna rövade skatter nångång arr ...

och det är ju inte så jätte snällt att gå till försäljaren och be om hjälp om något jag stulit ?? hänger ni med

ingen rens nu va xD ?

Det är inte sant.

Trädvy Permalänk
Hedersmedlem
Plats
Andra sidan järnvägen
Registrerad
Jul 2001

*tråd låst*

§7

|| SWECLOCKERS.COM || oskar@sweclockers.com || OSkar000.se || Fototråden ||
|| Gundeman || Bartonofix || GundemanX2 || Obelinux || Nexofix || Filofix || Ircofix ||
|| Tillse att hjärnan är inkopplad innan fingrarna vidrör tangentbordet ||
|| D300 | D700 | 24/2,8 | 28/2,8 | 35/2 | 50/1,8 | 55/2,8 | 85/1,8 | 105/2,5 | 200/4 | 300/4,5 | 10-20 | 24-70/2,8 | 75-150/3,5 | 80-200/2,8 ||