Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Baleur
Multiplayer demot va löjligt dåligt ja, men det första singleplayer demot va ruggigt bra :S

Jaa jag skrev fel, menade blå såklart ;P Den gula är ju äcklig s-video.
Novadrome <3

Den gula är nog inte ens äcklig s-video, den är nog dubbel äcklig komposit

Permalänk
Medlem

Det var som ni sa med kablarna, riktigt härligt att köra GoW i 1080i eller vad det heter.

Permalänk
Medlem

ni som har Viva pinata, är det värt det sitter och är ganska sugen efter allt jag hört men varje gång jag är på väg att köpa det får jag lite ångest pga det barnsliga utseendet så hjälp mig att bestämma mig -_-

Permalänk
Medlem

Vadå är det bara jag som tycker multiplayer på Lost Planet är riktigt hett?:)

Har dock inte lirat nått liknande spel sen typ Golden Eye på N64..=)

Men detta demot har öppnat mina ögon till liknande spel.. Man får helt enkelt acceptera att man inte har t-bord och mus och bara köra på.. Innan jag fick 360:n så kunde jag inte ens tänka mig att lira spel i stil med detta och GoW..

Edit: Finns det ett singleplayer demo till Lost Planet?

Mvh

Visa signatur

dator yay

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MuTHA
ni som har Viva pinata, är det värt det sitter och är ganska sugen efter allt jag hört men varje gång jag är på väg att köpa det får jag lite ångest pga det barnsliga utseendet så hjälp mig att bestämma mig -_-

Jag är så sugen på Viva Pinata också, blev dock Oblivion idag! Kommer nog att köpa antingen VP eller THProject 8 i mellandagarna, lutar dock mest åt VP - det verkar vara ett sweet spel!

Visa signatur

Stulen slö sked

Permalänk
Medlem

VP är absolut inget bebisspel, köp det! Det är mer komplext än sim city skulle jag våga påstå.

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

sådär då köpte det med kort på webhallen nu så jag inte kan känna av ångern ;D så nu är det bara att vänta

Permalänk
Medlem

Grattis

Visa signatur

AMD 5800X | MSI X570 Tomahawk | 4x8GB 3600CL18 | Palit 4080 OC Game Rock | Corsair AX860

Permalänk
Medlem

Jag fick precis Dead Rising i julklapp Blev aldrig av att köpa det förut, spelade demot en hel del men sen pajade xboxen och tog runt en månad att reparera, och då hade test drive osv osv kommit ut
Ska bli najs att slakta lita zombies, ett rent slaktaspel, har saknat sånt

Nån som kan berätta vad man låser upp när man klarar spelet första gången? Ett extended mode hörde jag, sen ett survival mode / infinite mode när man klarat extended?
Vad är skillnaderna? Läst massa recensioner o allt men typ ingen nämner vad de olika spellägena faktiskt innebär! Tack!

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Medlem

Föresten? Ska man inte få med utbytbart skal till premium-paketet? Det fick inte jag iaf!

Permalänk

Jag slänger in en julklapp till alla som har en 360 och är sugna på ps3 spel men som inte är på humör att punga ut X antal tusen för ytterligare en konsoll...

Från ign.com

Citat:

We're as sober as the Pope. Watch and see how other Japanese publishers react. Mark our words here: Other publishers, other big-name Japanese publishers aside from Capcom (how we love thee, Capcom), will begin putting their once Sony exclusives on Xbox 360. And, in some cases, they'll put them on Xbox 360 first. Don't believe us? Watch for Namco and Konami in 2007. We're still not certain whether Metal Gear Solid 4 will hit Xbox 360, but if numbers (of units sold) do the talking, count on its arrival to Xbox 360 sometime after the PS3 version. What about Namco? We're sworn to secrecy, but the tide is changing here too. Prepare for some real Namco hardcore gaming love in 2007. Overall, Sony has reacted with alarm, anger, confusion, and is now realizing it must deal with this new situation: It isn't the console leader anymore. Oh yeah, almost forgot. Then there are Mistwalker's Blue Dragon and Lost Odyssey, two highly anticipated Japanese RPGS exclusive to the console. And, oh yes, did somebody say something about Resident Evil 5?

Inget konstigt med det här egentligen, när marknaden växer vill man tjäna pengar och tjäna pengar gör man genom att sälja till så många som möjligt.

Tror inte jag ska vara antitomten och posta den här i ps3-tråden...

Permalänk

det där var väl bara rykten?men om det är sant så är det ju väldigt bra:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Inte mig emot om det nu är så hoppas på att det är Xbox som tar hem det den här gången!

Visa signatur

7800X3D - 4090 FE

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Haziza
hoppas på att det är Xbox som tar hem det den här gången!

om nu spel från PS3 släpps på xboxen,alltså stora titlar som MGS4 osv,så,tja,då ser det nog ut som att det blir så:)

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herr Ormberg
Jag slänger in en julklapp till alla som har en 360 och är sugna på ps3 spel men som inte är på humör att punga ut X antal tusen för ytterligare en konsoll...
Från ign.com

http://xbox360.ign.com/articles/749/749547p2.html

Skulle gärna se lite färre shooters på best of 2006 listan. De är 7/10.

Permalänk
Medlem

God Jul allihopa!

Visa signatur

Loading signature. Please wait........

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mangemani
det där var väl bara rykten?men om det är sant så är det ju väldigt bra:)

Nja där är en Massa spel som inte är PS3 exclusive längre, kommer inte ens ihåg alla eftersom nyheterna kommer spel-för-spel
Över 10st iaf det är jag säker på! Sony måste verkligen vara irriterade
Ett av de spelen som jag själv blev gladast över är det där wipeout liknande spelet med fysikvapen o sånt

Visa signatur

CPU: Ryzen 7 5800H RAM: 32gb DDR4 GPU: nVidia 3070 8gb vRam

Permalänk
Inaktiv

Många 3epartstillverkare kommer nog se vad som händer nu, hur många PS3 som säljs osv. Avskräcks folk av PS3ans bredd och vill ha en enkel spelkonsoll istället så är risken att PS3 säljer dåligt. Då kommer 3epartstillverkarna vända sig mot Xbox360!

Så tror jag det ligger till i alla fall, Sony tar en stor risk med PS3. Själv väntar jag till ett tag efter PS3 släppts innan jag köper en konsoll, har varit sugen ett tag men alla konsollerna känns väldigt nya fortfarande. Det är mycket pengar som ska investeras så jag vill veta att det finns kul spel att köpa sen.

EDIT: Den där listan på årets 360 spel gör mig lite besviken, inte ett enda spel där som intresserar mig förutom Burnout. Mest actionspel och PC kloner. Dock tror jag 2007 blir ett bättre år!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av herr Ormberg
Jag slänger in en julklapp till alla som har en 360 och är sugna på ps3 spel men som inte är på humör att punga ut X antal tusen för ytterligare en konsoll...

Från ign.com

Inget konstigt med det här egentligen, när marknaden växer vill man tjäna pengar och tjäna pengar gör man genom att sälja till så många som möjligt.

Tror inte jag ska vara antitomten och posta den här i ps3-tråden...

jooo posta i ps3tråden

så dom också får en god jul

Visa signatur

sad panda

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Många 3epartstillverkare kommer nog se vad som händer nu, hur många PS3 som säljs osv. Avskräcks folk av PS3ans bredd och vill ha en enkel spelkonsoll istället så är risken att PS3 säljer dåligt. Då kommer 3epartstillverkarna vända sig mot Xbox360!

Så tror jag det ligger till i alla fall, Sony tar en stor risk med PS3. Själv väntar jag till ett tag efter PS3 släppts innan jag köper en konsoll, har varit sugen ett tag men alla konsollerna känns väldigt nya fortfarande. Det är mycket pengar som ska investeras så jag vill veta att det finns kul spel att köpa sen.

EDIT: Den där listan på årets 360 spel gör mig lite besviken, inte ett enda spel där som intresserar mig förutom Burnout. Mest actionspel och PC kloner. Dock tror jag 2007 blir ett bättre år!

Är lite det som e grejjen med, folk vill ha en enkel spelkonsol, inte en multimediamaskin, webläsare mm. utan bara en simpel spelkonsol.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Är lite det som e grejjen med, folk vill ha en enkel spelkonsol, inte en multimediamaskin, webläsare mm. utan bara en simpel spelkonsol.

Det är svårt att generalisera när det gäller sånt här, själv vill jag gärna ha en multimediamaskin. Vi får se, ska bli spännande i alla fall!

Permalänk
Avstängd

Nu är det snart mellandagsrea och allt någon som har några tips på några billiga bra spel?

Visa signatur

"Death solves all problems - no man, no problem." -Joseph Stalin
I Bite

Permalänk
Medlem

min tag är Aramis KD lägg gärna till mig!

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Furir
Är lite det som e grejjen med, folk vill ha en enkel spelkonsol, inte en multimediamaskin, webläsare mm. utan bara en simpel spelkonsol.

Sant.

ps. Jag är lite sugen på 360, tycker ni jag ska köpa en nu (3279kr webbhallen, premium) eller ska jag vänta tills hd dvd spelaren kommer med?

Visa signatur

All datorprestanda kan jämföras i kronor och ören (kr/poäng). Exempel: Prestanda/krona på grafikkort | www.intrnet.se

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Sant.

ps. Jag är lite sugen på 360, tycker ni jag ska köpa en nu (3279kr webbhallen, premium) eller ska jag vänta tills hd dvd spelaren kommer med?

om du ska köpa kan du ju köpa den nu med tanke på att du kommer få lägga ut lika mycket pengar på att köpa en 360 med HD-DVD spelaren i bundle eller köpa den separat om du redan har en 360 -_-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av W|ckerMan
Det är svårt att generalisera när det gäller sånt här, själv vill jag gärna ha en multimediamaskin. Vi får se, ska bli spännande i alla fall!

Självklart finns det folk som vill ha en multimediamaskin, skulle nog klämt in att jag menade att det är nog fler som vill ha en enkel(rätt så många fler igenligen) spelmaskin än en multimedikonsol, men det finns självklart de som vill ha de.

Ursäkta om jag uttryckte mig korkat

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av michael123
Sant.

ps. Jag är lite sugen på 360, tycker ni jag ska köpa en nu (3279kr webbhallen, premium) eller ska jag vänta tills hd dvd spelaren kommer med?

Jag tvivlar på att det kommer en 360 med hd-dvd spelare (som "standard dvd", dvs. ej extern) det närmaste halvåret, om någonsin... Så köp det nu är mitt råd

Permalänk
Medlem

hej jag har en fråga, fick en 360 idag och upptäckte till min förvåning att HDDn, bara var på 14 GB, varför är det så?, den ska ju vara på 20?

Visa signatur

AMD64 3200+, 1024 DDR, Nvidia Geeforce 6200 128 Mb, 160 GB maxtor

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av heddy
hej jag har en fråga, fick en 360 idag och upptäckte till min förvåning att HDDn, bara var på 14 GB, varför är det så?, den ska ju vara på 20?

6 gig är väl redan lite småskits som finns på sedan 3-4gig eller vad de nu är som är reserverat till sparfiler.

Testa att söka så finner du svaret....

Permalänk
Medlem

tack för svaret:
jag har provat o söka men inte hittat svar:
När jag kollar i systemet står det att kapaciteten är på 14 gig, skumt

Visa signatur

AMD64 3200+, 1024 DDR, Nvidia Geeforce 6200 128 Mb, 160 GB maxtor