Permalänk
Medlem

Då ska du välja Realtek där. Men varför kopplar du inte 360n direkt till routern?

Visa signatur

- Katt åt programmerare - kunde inte C

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Albinsson
Då ska du välja Realtek där. Men varför kopplar du inte 360n direkt till routern?

Nätverkskabeln jag fick låna av en kompis räcker inte :/. Vill använda den jag fick med tills morgondagen kommer då jag får köpa en längre.

Edit: Valde Realtek och fick detta medelandet:

"Ett fel uppstod när nätverket skulle konfigureras på den här datorn."

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Var läste du det?

tror att jag läste det någonstans. vet dock inte vart om jag nu läste det.
men det kanske inte stämmer ?

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem

Det var inte lätt att få hjälp i den här tråden. Synd att Bahnhofsyndromet är så svenskt, annars kunde man ju tatt frågorna till ett större engelst forum. Finns det nått stort svenskt xboxforum kanske?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Det var inte lätt att få hjälp i den här tråden. Synd att Bahnhofsyndromet är så svenskt, annars kunde man ju tatt frågorna till ett större engelst forum. Finns det nått stort svenskt xboxforum kanske?

Läste du vad jag skrev längre upp?
om du har läst det, säg åtminstone om det fungerade eller ej.

Visa signatur

i5 4790K, 8 GB XMS3 1600 Mhz, RX 5700XT, Gigabyte G1.Sniper M5

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sgt. Stinger
gå in i komandotolken i winXP och skriv ipconfig /all

Där ser du alla andra inställnigar du får automatiskt av din ISP om datorn är direkt ansluten till internet.
använd sedan dessa inställningar på din krysslåda

Tack, missade detta. Det funkade inte. Förde över alla uppgifter till 360, men gick bet...

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Avstängd

http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=75145

Citat:

Game Boy Advance 892,438
GameCube 278,284
Nintendo DS 381,619
PlayStation 2 546,096
PlayStation Portable 359,772
Xbox 191,320
Xbox 360 332,121

Permalänk
Medlem

DOA4 verkar vara lite flytande releasedatum:
http://www.gamespot.com/news/6140964.html

Webhallen har det i feb 2006, får hoppas det inte stämmer för Europa.

Permalänk
Medlem

Om man har en xbox 360 CORE, och köper en hårdisk till, kan man spela alla gamla xbox lir då? typ halo2, forza osv?

Tacksam för svar!

Visa signatur

nobody hates you more than your reflection.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonio
Om man har en xbox 360 CORE, och köper en hårdisk till, kan man spela alla gamla xbox lir då? typ halo2, forza osv?

Tacksam för svar!

http://news.teamxbox.com/xbox/9736/Xbox-360-Backward-Compatib...

Du kan spela alla de spelen direkt. MS gör också flera spel bakåtkompatibla efterhand.

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Jonio
Tacksam för svar!

http://www.xbox.com/sv-SE/games/backwardscompatibility.htm
"Stödet för ursprungliga Xbox-spel kräver att du har en hårddisk (tillbehör) till Xbox 360-konsolen."
Bara man har hårddisk så fungerar det, oavsett version man köpte.

Lite mer info om XBox CPU:
http://www-128.ibm.com/developerworks/power/library/pa-fpfxbo...

Permalänk
Medlem

Nån mer än jag som ska köpa DOA4 när det släpps ?

Permalänk
Medlem

Vet nån om nån sida där man kan se sina PDZ stats?

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

Om man loggar på med samma passport som man reggade gold med på http://www.xbox.com så kan man få se lite stats. Det går också att länka till en sida som andra medlemmar kan se, men utomstående kan inte se den. Då finns det en liten frame som fungerar för alla och visar gamerscore, rep, last games played.

Typ:
http://gamercard.xbox.com/insertgamertaghere.card

Permalänk
Medlem

Men där ser man ju bara achievements...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vad är ditt nick då? Ska testa om jag ser nåt när jag är inloggad (som jag beskrev ovan). Har inte PDZ själv.

Permalänk
Inaktiv

Någon som laddat ner och provat Need for speed most wanted(demo) ?

Tycker inte ni att det hackar (laggar) ?
. plus att det är väldigt dålig grafik, men det är ju en annan sak.

Permalänk
Medlem

Jag har fulla spelet, och det är mycket bra grafik (kör i 720p). Spelet hackar till ibland, tror det är terräng som laddar eller nåt. Eftersom banan är stor och free-roaming i en stad tror jag inte minnet räcker till för all grafik, så den laddar när man kör. De kanske inte lyckades 100% med cache i det spelet om man har HD. Jag störs inte längre av hacken, det verkar mest påverka bakgrunden och inte bilarna.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hazlewood
Någon som laddat ner och provat Need for speed most wanted(demo) ?

Tycker inte ni att det hackar (laggar) ?
. plus att det är väldigt dålig grafik, men det är ju en annan sak.

Tankade ner det härom dagen (tog 6h...), men jag har inte märkt av någon lag alls när jag spelar det.

Visa signatur

"Some Bright Wizards have even been known to dabble in the healing arts, however cauterizing a wound with white hot fire is never a soldier’s first choice!"

Permalänk
Medlem

Men om dom har gjort ett spel som laggar på 360 så är det ju sjukt.
Man kan ju få äckligt snygga spel som rullar i 50fps hela tiden så.

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Jag har fulla spelet, och det är mycket bra grafik (kör i 720p). Spelet hackar till ibland, tror det är terräng som laddar eller nåt. Eftersom banan är stor och free-roaming i en stad tror jag inte minnet räcker till för all grafik, så den laddar när man kör. De kanske inte lyckades 100% med cache i det spelet om man har HD. Jag störs inte längre av hacken, det verkar mest påverka bakgrunden och inte bilarna.

Jag kör också i 720p, men jag är väll kräsen efter att lirat kameo sedan 2:e dec.

Hoppas det inte kommer(i mina ögonen) fler bottennapp som nfs most wanted.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cau
http://www.ga-forum.com/showthread.php?t=75145

Är det där siffrorna för de första veckorna? (behöver medlemskap för sidan)
Är väl inte precis någon höjdare om t om PSP sålde mer.

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15
Är det där siffrorna för de första veckorna? (behöver medlemskap för sidan)
Är väl inte precis någon höjdare om t om PSP sålde mer.

Det är för hela november, och tänk på att 360 kom den 22:a...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Det är för hela november, och tänk på att 360 kom den 22:a...

Mmm. Är det köpta konsoler eller räknas bokade med i siffrorna också ?
Det är ju trots allt många som hra bokat men inte fått sin ännu

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul

Jag tror nog att bokningar räknas.

Buio: Gamertag är Sandolainen.

Och angående Most Wanted. Spelet hackar ju på PC också. Det är EA som har gjort ett dåligt jobb, något som de är allmänt kända för...

Visa signatur

Permalänk
Citat:

Standard är väl att man räknar dom som skeppas.
Bokningar hade nog inte räknats ändå då butikerna inte sålt dom bokade enheterna än.

Permalänk
Medlem
Citat:

Försäljningssiffror som gäller en apparat/maskin/ugnsvante/uppblåsbar-Barbara/vadsomhelst avser nästan aldrig butikernas försäljningssiffror till slutkund, utan avser i 99% leverantören eller tillverkarens försäljning till butik.

Det är därför som siffror om att 100 miljoner PS2 finns ute på marknaden eller att Mario 3 sålde över 10 miljoner ex alltid ska tas med en nypa salt. De siffror som kommer ut är alltså Microsofts siffror och målet på 3 miljoner konsoler inom tre månader är också Microsofts siffror till butiker som kommer räknas.

Visa signatur

För övrigt anser jag att Sverker Olofsson borde bannlysas, som Cato den Äldre sade.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av hazlewood
Jag kör också i 720p, men jag är väll kräsen efter att lirat kameo sedan 2:e dec.
Hoppas det inte kommer(i mina ögonen) fler bottennapp som nfs most wanted.

Jag har också Kameo, köpte det samtidigt men har inte kört det mer än lite i början. Är nog inte min typ av spel.

Sando: Såg bara achievements för dig även fast det var en lång lista. Fanns inga individuella stats, typ online kills osv.

Permalänk
Medlem

oki, då vet jag. tack