Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Genome
Försäljningssiffror som gäller en apparat/maskin/ugnsvante/uppblåsbar-Barbara/vadsomhelst avser nästan aldrig butikernas försäljningssiffror till slutkund, utan avser i 99% leverantören eller tillverkarens försäljning till butik.

Det är därför som siffror om att 100 miljoner PS2 finns ute på marknaden eller att Mario 3 sålde över 10 miljoner ex alltid ska tas med en nypa salt. De siffror som kommer ut är alltså Microsofts siffror och målet på 3 miljoner konsoler inom tre månader är också Microsofts siffror till butiker som kommer räknas.

siffrorna stämmer nog rätt ok ändå. berget av XBox, GC & PS2 är ungefär lika stora i de flesta affärer som har många på lager. (Elgiganten tex)

Visa signatur

Operativsystemet som löser nästan alla problem: Mint

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Buio
Jag har också Kameo, köpte det samtidigt men har inte kört det mer än lite i början. Är nog inte min typ av spel.

Sando: Såg bara achievements för dig även fast det var en lång lista. Fanns inga individuella stats, typ online kills osv.

Okej... På tal om achievements så vill jag ha Most Wanted. 1000 Gamerscore för att klara genom spelet Man får 500 för alla achievements i PDZ... Och en del är jävligt svåra medans MW inte alls är så svårt...

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem

nba 2006 live hackar som fan, vette fan varför. dom pratade om det också på gamespot. så blir det när man är hungrig efter pengar och inte redo att ge kunden en färdig produkt. banna EA

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aki04
nba 2006 live hackar som fan, vette fan varför. dom pratade om det också på gamespot. så blir det när man är hungrig efter pengar och inte redo att ge kunden en färdig produkt. banna EA

Japp. EA har verkligen gjort bort sig med flera av spelen. Synd att så många köper deras halvfärdiga spel

Visa signatur

Instead, why don't you go get me a big cup of coffee with so much fake sugar that the coffee itself gets cancer?

Louqe Ghost S1 MkII Limestone | Intel Core i5 11400F | Noctua NH-L12 Ghost S1 | Asrock B560M-ITX/AC | Crucial Ballistix 16gb 3466Mhz Cl16 | HP 3060 Ti Arctic Mod | WD Blue Nvme 1Tb | Corsair SF600 Platinum

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
Okej... På tal om achievements så vill jag ha Most Wanted. 1000 Gamerscore för att klara genom spelet Man får 500 för alla achievements i PDZ... Och en del är jävligt svåra medans MW inte alls är så svårt...

Japp, de i MW är bara att slå de 15 på listan. I andra spel är det många specialgrejer som kan vara otroligt svåra att fixa. Som t.ex. Geometry Wars, det är svårt fixa ens en där.

Permalänk
Avstängd

http://xboxmovies.teamxbox.com/xbox-360/2745/The-Outfit-Trail...

LOL

Visa signatur

Ta inte mina inlägg som seriösa och allvarliga.

Permalänk
Medlem

Verkar bli grymt, Relic som gör det som ligger bakom Dawn of War och Homeworld.

Permalänk
Medlem
Citat:

Japp, de i MW är bara att slå de 15 på listan. I andra spel är det många specialgrejer som kan vara otroligt svåra att fixa. Som t.ex. Geometry Wars, det är svårt fixa ens en där.

Japp. I PDZ ska man tex ha spelat minst 1000 deatchmatchs och 1000 Darkops-matcher. Man ska också ha spelat igenom fem banor på Dark Agent som är översvårt och jag har inte sett nån som har klarat det än...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nu funkar äntligen live. Har man bahnhof(one.se) så ska man helt enkelt skita i avdvanced settings och bara fylla i basics på 360:n och skippa den andra DNS:en där. För att få uppgifterna som behövs till basics så väljer man START>Kör... >command > ipconfig /all
Tack för det tippset igen, helt ovärderligt!

Tankade ner 2 demos, som laddade rätt snabbt. Blev inte så jätteimpad.

NFSMW
Var lite overkligt, då poliserna kan vända på en femöring på 2 röda. Nitron inte alls lika rolig som i NFSU. Kontrollen på bilen känns inte alls lika stabil, och det hackar som sagt ibland. Grafiken kan man ju inte säga är ful direkt, men lite tråkig och upprepande. Jag gillar motorljudet, rivigt och bra. AI:n både fuskar och buggar sig ibland, så jakterna känns inte så realistiska. Överlag känns det som jag spelar en tidig version som inte är klar. Hoppas mera på nästa version av NFS, denna skippar jag.

Kameo.
Nu kommer ni väl få spel på mig, men fult var det, med vissa undantag. Blurret med flygande drakar på avstånd mot solnedgången var lite stämmningsfullt och den enda stunden jag blev imponerad. Drygt att växla karraktärer, som för övrigt känndes barnsliga, och flummig kamerakontroll.

Detta är bara mina första tankar, med brist på andra demos så ska jag ge dom några chanser till. Jag kanske helt ändrar mig...

Har inte hittat nått releasespel som känns värt pengarna än, men jag köper väl PGR ändå. Testdrive kommer inte förräns till mars. Nått annat hett spel som släpps snart, eller däremellan?

Visa signatur

”Ingen må utsättas för godtyckliga ingripanden i fråga om privatliv, familj, hem eller korrespondens.
Artikel 12, FN:s deklaration för mänskliga rättigheter

Permalänk
Medlem

verkar grymmt ju.
Förstår inte vad som är så himla roligt med den filmen ?

Permalänk
Medlem

http://www.gamespot.com/news/6141063.html

Det verkar ju gå bra för MS också i Japan.

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul
verkar grymmt ju.

Outfit kan bli riktigt bra och fräsht om Relic lyckas. Dawn of War och Homeworld är båda mycket bra imo.
Gamesajten (flash, flash och mer flash):
http://www.theoutfitgame.com/

Liten preview:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/theoutfit/story.html?s...
"Online play will offer a two-player cooperative mode and eight-player competitive mode." Trevligt, online med både co-op och 8-player.

Screens:
http://www.gamespot.com/xbox360/action/theoutfit/screenindex....

Permalänk
Medlem

Jag har hört att man ska kunna förstöra alla hus och sånt i The Outfit. Nån som vet om det stämmer?

Visa signatur

Permalänk
Medlem

I previewen på Gamespot stod:

"complete with fully destructible buildings that were almost too much fun to blast holes in with our Sherman tank's cannon."

Så det kan vara mycket möjligt.

Permalänk
Medlem
Citat:

I previewen på Gamespot stod:

"complete with fully destructible buildings that were almost too much fun to blast holes in with our Sherman tank's cannon."

Så det kan vara mycket möjligt.

Mums Om jag får testa en demo först så köper jag kanske spelet...

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Gamespot har som release date:
Release Date: March 2006 (EU)

Får hoppas det stämmer. Outfit är visst 360 exclusive också.

Permalänk
Medlem

The Outfit verkar ju bli ett riktigt grymmt spel
Ser själv fram emot jul först och främst, då jag får mitt 360 och sen ser jag fram emot att Test Drive ska släppas, det verkar bli riktigt kul.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredag
Kameo.
Nu kommer ni väl få spel på mig, men fult var det, med vissa undantag. Blurret med flygande drakar på avstånd mot solnedgången var lite stämmningsfullt och den enda stunden jag blev imponerad. Drygt att växla karraktärer, som för övrigt känndes barnsliga, och flummig kamerakontroll.

Håller med fullständigt, Kameo känns verkligen "det här har jag sett förut" och det imponerar inte alls på mig. De två spelen som jag fastnat för i releaselineupen är PGR3 och FIFA06 (som jag från början tyckte var så bedrövligt att jag försökte sälja det).

Visa signatur

Workstation: i5-6600K, 16GB DDR4, ASUS Z170 Pro Gaming, 250GB Samsung 850 Pro SSD, DELL Ultrasharp U2715 27" IPS
Laptop: MacBook Pro 13" Intel Core 2 Duo 2.4GHz, 8GB RAM, 1280x800, 250GB SSD, DELL Ultrasharp 2209WA 22" LCD
Filserver: HP Proliant DL120 G7, 16GB RAM, 4TB RAID 1

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Joul
verkar grymmt ju.

Du ser inte den feta artifakturen mitt i bilden?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av pepsi15

Aha, joo det gör jag ju
hehe la inte märke till den, trodde det skulle vara nån sak som skulle vara där

Permalänk
Citat:

Nej?

Permalänk
Avstängd

Du kanske missade bilden:
http://surl.se/pictures/200512/29400.jpg

Vad är det där FETA svarta strecket som bara kommer upp i liten tiondels sekund?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Shit asså! Detta är ju typ ännu et bevis på att PS3 @ PWNAGEE!!!1 Eller hur pepsii15?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs
Shit asså! Detta är ju typ ännu et bevis på att PS3 @ PWNAGEE!!!1 Eller hur pepsii15?

hahahaha

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MooDHooDs

Nja det visar ju att 360 generellt har värmeproblem. Och de måste ha pressat 360 något otroligt för att få den där trailern att gå...

Visa signatur

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sando
http://www.gamespot.com/news/6141063.html

Det verkar ju gå bra för MS också i Japan.

Så där såg det ut överallt, förutom i butiken som all media var i, och bara för att den butiken sålde slut på sina ~200-300 enheter betyder inte det något.

Permalänk
Citat:

Du kanske missade bilden:
http://surl.se/pictures/200512/29400.jpg

Vad är det där FETA svarta strecket som bara kommer upp i liten tiondels sekund?

Kan vara en bugg?
Spelet är inte så stabilt.

Det där har jag fått i FarCry.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr.Schnucky
Kan vara en bugg?
Spelet är inte så stabilt.

Det där har jag fått i FarCry.

Vad säger att det inte är en artifakt då?

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cau
http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20051210/shinju04.jp...

Så där såg det ut överallt, förutom i butiken som all media var i, och bara för att den butiken sålde slut på sina ~200-300 enheter betyder inte det något.

det var ju inte oväntat att den inte skulle sälja så jätte bra i Japan.
VI får vänta några dagar så vet man säkert.

Permalänk
Citat:

Nja det visar ju att 360 generellt har värmeproblem. Och de måste ha pressat 360 något otroligt för att få den där trailern att gå...

Eller så kan det bara en designmiss med lådan?